“ZEEZICHT”

do 18/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 20 Restaurants in Willebroek
26 juli 2021 beoordeeld

Zeer goed eten en vlotte bediening, gezellige sfeer...
Lekkere visjes gegeten!
Pittoreske omgeving..
Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Dank U voor de leuke beoordeling . Hopelijk zien we jullie snel weer

24 juli 2021 beoordeeld

Halve dag op voorhand gereserveerd voor twee online TWEE bevestigingen gekregen Op het afgesproken uur bieden wij ons aan ter plekke en de reservatie bleek niet te zijn genoteerd Dit kan gebeuren Uiteraard Maar dan schuif je de verantwoordelijkheid niet af op de klant en stel je alles in het werk op het probleem een oplossing te geven "jullie staan niet op mijn lijst dus kunnen jullie hier niet plaatsnemen " is ruim onvoldoende , onbeschoft zelfs De twee bevestigingen op de smartphone werden nog niet eens bekeken Nooit meer dus !!!

Datum van bezoek: juli 2021
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2021

Beste
Indien u reserveert on line bestaat de mogelijkheid om daar bepaalde opmerkingen door te geven. Indien dit niet gebeurd dan veronderstellen wij dat u geen wensen heeft. U weigerde nadat onze medewerker u vriendelijk een tafel binnen aan bood ,aangezien het terras reeds dagen voordien volzet was door reservaties die dit uitdrukkelijk vermeld hadden , om binnen plaats te nemen en dit op een niet al te beleefde manier. Momenteel zijn wij en u verplicht om ons aan de corona maatregelen te houden dit betekend afstand houden en zoals vermeld aan onze zaak wachten tot een medewerker u een plaats aan wijst alsook een mondmasker dragen . Ook dat hebt u volstrekt genegeerd. Indien u een plaats op een terras wenst beveel ik u aan om dit niet enkele uren voordien te doen maar dagen op voorhand en best steeds telefonisch dan weet u onmiddellijk of er eventueel nog plaats is op een terras. Met vriendelijke groeten

15 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en correcte bediening. Niet alleen een culinair genot maar ook een mooie wijnkaart. Vergeet niet de gamba’s en de argentijnse steak te bestellen!

Datum van bezoek: juli 2021
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Dank u wij vinden het fijn dat jullie genoten hebben en hopen u snel terug te zien

5 juli 2021 beoordeeld

Zeer lekker en verzorgd met een amuse.lekkere mosselen .Verse gesneden frieten..Zeer vriendelijke bediening zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2021
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2021

Dank u voor de leuke beoordeling altijd fijn om tevreden dat onze klantjes tevreden zijn .Wij hopen jullie snel weer te te zien

31 mei 2021 beoordeeld

Gisteren lekker gegeten, een zeer goede en snelle bediening en onverwachte surplusjes tijdens apero.

Datum van bezoek: mei 2021

Dank u

Reizigers die Brasserie Zeezicht bekeken, bekeken ook

Willebroek, Antwerpen

In Brasserie Zeezicht geweest? Deel je ervaringen!