“Een culinair genot!”

do 18/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 20 Restaurants in Willebroek
15 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en correcte bediening. Niet alleen een culinair genot maar ook een mooie wijnkaart. Vergeet niet de gamba’s en de argentijnse steak te bestellen!

Datum van bezoek: juli 2021
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Dank u wij vinden het fijn dat jullie genoten hebben en hopen u snel terug te zien

5 juli 2021 beoordeeld

Zeer lekker en verzorgd met een amuse.lekkere mosselen .Verse gesneden frieten..Zeer vriendelijke bediening zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2021
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2021

Dank u voor de leuke beoordeling altijd fijn om tevreden dat onze klantjes tevreden zijn .Wij hopen jullie snel weer te te zien

31 mei 2021 beoordeeld

Gisteren lekker gegeten, een zeer goede en snelle bediening en onverwachte surplusjes tijdens apero.

Datum van bezoek: mei 2021

Dank u

29 november 2020 beoordeeld

Vitello tonnato, vispannetje en kreeft van de Chef afgehaald.
Zeer lekker.
Ontvingen daarbij nog een dessertje ( mousse au chocolat).
Aanrader!

Datum van bezoek: november 2020
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2020

dank u voor deze beoordeling doet ons goed in deze tijden om leuke reacties te krijgen

8 september 2020 beoordeeld

Gisteren ongelooflijke ontdekking gedaan in Klein Willebroek. Ondanks mijn tijdelijke immobiliteit rustig en smakelijk gegeten in deze topbrasserie.
De tapaschotel van de chef was heel lekker en een volwaardige maaltijd en de mosselen "zeezicht" & "look" smaakten overheerlijk. De bediening van bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. We lieten ons door de locals vertellen dat ook de gamba's van de chef niet te versmaden zijn. Wij keren dus zeker vanuit Mechelen terug.

Datum van bezoek: september 2020
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2020

Dank u voor de leuke beoordeling wij zijn super blij om onze klanten gelukkig te zien .Wij steken met plezier al onze energie in de kwaliteit van onze producten alsook in onze service .Wij hopen jullie snel terug te mogen ontvangen en hopelijk ben je tegen dan terug mobiel en genezen .

Reizigers die Brasserie Zeezicht bekeken, bekeken ook

Willebroek, Antwerpen

In Brasserie Zeezicht geweest? Deel je ervaringen!