“halte op onze fietstocht”
Beoordeling van Sacchetti's

Sacchetti's
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Willebroek
Beschrijving: Sacchetti's is een gezellige zaak tussen het water van de Rupel en het Zeekanaal. Hier kan je gezellig toeven op het terras, lunchen in de Brasserie of een feest houden in onze feestzaal. Of gewoon even stoppen voor een drankje tijdens een wandeling of fietstocht. Kortom steeds welkom. Veel groeten het Sacchetti's team
10 mei 2022 beoordeeld

Leuk terras, vriendelijke bediening, uitgebreide kaart. We konden onze fietsen in het oog houden. Wij kozen voor een borrelplank, lekker biertje en frisdrank. De plank was goed gevuld met salami, kaas, zongedroogde tomaatjes, romanesk, radijsjes, olijven, garnalen, allemaal heel smakelijk en vers. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2022
Bram B, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2022

Super bedankt ! Graag tot snel ! Het Sacchetti's team

15 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening super lekkere pasta ‘s
Lekkere warme aperol sprits en lekkere biertjes .
Mooi gezellig terras.We gaan zeker terug .

Datum van bezoek: januari 2022
Bram B, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Bedankt, heel fijn om te horen, tot snel!

8 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst is zeer professioneel maar heel vriendelijk. Het eten is voortreffelijk. Kortom een prima adresje!! Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2021
Bram B, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Super !! Altijd welkom ! Groeten het Sacchetti's team

23 juli 2021 beoordeeld

Lekker slaatje met geitenkaas/spek/appel en slaatje met scampi / kip / ananas.
Een echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2021
Bram B, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Super ! We zijn SUPER blij met uw mooie recensie !! Grts Het Sacchetti's team

2 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is zoals de bediening super goed! Een aanrader van formaat in een heel leuk kader aan het water van het pittoreske klein willebroek

Datum van bezoek: juli 2021
Bram B, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2021

Super bedankt voor jullie komst ! En de leuke review !! Grts van het Sacchetti's team

Reizigers die Sacchetti's bekeken, bekeken ook

In Sacchetti's geweest? Deel je ervaringen!