“Geweldig”

al Feudo Ristorante Pizzeria
Reserveren met
al Feudo Ristorante Pizzeria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Trappitello
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder het genot van een prachtig uitzicht op de Etna heerlijk gegeten. Het eten is zeer goed. De porties zijn groot dus bij voorkeur delen met elkaar. De prijs is zacht. Een aanrader jammer dat we hier niet vaker hebben gegeten. Aanrader neem de anti pasta van 10€ dit zijn tien hapjes die je makkelijk samen kan delen.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk welkom geheten en kregen een leuk tafeltje. De kaart is overweldigend. Alleen al de antipasti was teveel om op te noemen. Wij dachten een keuze te moeten maken uit de 12 antipasti. Maar wat schetste onze verbazing; voor € 10,— kreeg je alle 12 overheerlijke warme en koude gerechtjes. Dus één voor met z’n 2en is meer dan genoeg. Vervolgens een supermalse entrecote (kingsize), een espresso met limoncello en voor € 50,— inclusief een Martinni, een witte wijn én een halve liter rood ben je uit en thuis. Toptent!!

28 oktober 2017 beoordeeld

De Antipasti Al Feudo is een ware belevenis. Echt heerlijk! Enorme keus uit pizza's en echt lekker. Erg aardig personeel en zeker na half 9 's avonds gezellig veel tafeltjes bezet, ook veel locale mensen.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van erg lekker eten houd en graag tussen de Italianen zelf zit: ga dan vooral hier heen. Maurizio, bedankt.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, voor weinig geld. Bediening kan wat vrolijker, maar over het algemeen wel een goede service. Wij zijn rond 13:30 gaan lunchen en rond 14:10 ben je wel nog de enige die er zit. Vooral een vleesrestaurant. Maar voor een lunch niet in de buurt van Gaggi wel een aanrader!

Reizigers die al Feudo Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In al Feudo Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!