Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn echt heel tevreden over dit hotel.
De kamer heeft alles en is schoon en er is genoeg ruimte om je kleren op te bergen of te hangen.
Het ontbijt is heel goed van alles wat en vers met goede en nette bediening.
Het eten is heel lekker in het restaurant en s’avonds kun je er lekker drinken met live muziek en ook weer een hele goeie en nette verzorgde bediening.
Er zijn 2 zwembaden (zout water) die heel schoon zijn en goed onderhouden.
Het uitzicht is prachtig .
En al het personeel doet heel goed zijn best om iedereen een ultieme vakantie te geven van schoonmaker tot bediening echt een kei goed en super schoon hotel

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
PNAlghero, Reception van Hotel Punta Negra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste micheltattoo,

we danken u voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij dat je een leuk verblijf hebt doorgebracht in Hotel Punta Negra en we hopen je snel weer te verwelkomen.
Vriendelijke groeten
Paola e lo-personeel dell'Hotel Punta Negra

Beoordeeld op 22 mei 2016

Hotel voorzieningen zijn uitstekend.
Goede keuken . Geweldige inrichting.
Maar vooral het uitzicht op zee, de rust en mooi terras.
We hebben heerlijk gegeten en vergezeld van prima wijnen op een buitengewoon terras met uitzicht op zee en de stad Alghero.

Kamertip: Let bij het boeken, dat je een kamer met uitzicht op zee neemt. Niet alle kamers hebben dit
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
HotelPuntaNegra, Reception van Hotel Punta Negra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Geachte Dree1999, wij danken u voor het feit dat besteed je tijd herzien ons. We zijn blij dat u tevreden bent met uw verblijf in het Hotel Punta Negra, niet alleen met uw kamer met een prachtig uitzicht over de zee, maar ook met de gerechten en wijnen tijdens uw diner voorgesteld zijn. Wij hopen dat u zal komen en bezoek ons opnieuw.
Paola en Hotel Punta Negra personeel

Beoordeeld op 16 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij waren met een groep oldtimers uit Nederland op rondreis door Sardinië, hierbij was Punta Negra vlak bij Alghero een goede keuze. Wij waren verrast toen we balkon deuren openden dat we naar de zee en Alghero keken. Helaas was het weer wat minder, dus hebben we niet kunnen genieten van het zwembad. Een bezoek aan de oude stad Alghero was wel de moeite waard. Het ontbijt was voor Nederlandse begrippen wel goed, maar wat wij misten was bruin brood in plaats van al die zoetigheden. Maar dat was algemeen in Italië.
Ook het diner voor onze grote groep met de de wijn was prima!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
HotelPuntaNegra, Reception van Hotel Punta Negra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2016

Geachte Bentley Driver 46, dank u voor uw vriendelijke beoordeling
en blij om te lezen dat u tevreden bent met uw kamer en uw verblijf waren.
Wij hopen u weer van harte welkom in Hotel Punta Negra

Beoordeeld op 23 oktober 2015

We hebben drie nachten in tot hotel geslapen, Vrijdag tot Maandag.
Er is een ruime parkeer gelegenheid bij het hotel, wij hadden een auto gehuurd om het eiland te verkennen. We kregen een kamer op de eerste verdieping met uitzicht op zee. Prachtig mooi en het genieten kon meteen beginnen!
De douches zijn lekker,ruim en een schone kamer. Bedden vond ik persoonlijk erg hard. Het ontbijt was goed (heerlijke capuccino) en een ruime keuze aan etenswaren. Het personeel is erg vriendelijk en in de avond bij de bar speelt er een man gezellige pianomuziek.In het hotel zelf was het erg rustig, omdat het laag seizoen is.We hebben niet in het hotel gedinerd. Als we weer eens terug gaan naar Sardinie, is het zeker hier!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
PNAlghero, Front Office Manager van Hotel Punta Negra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2015

Wij danken u, beste JalienM89, voor uw beoordeling. Het is een plezier om te lezen dat u genoten van uw verblijf van drie nachten in het Hotel Punta Negra. Alle kamers van het hotel zijn vernieuwd in de afgelopen jaren en bieden veel faciliteiten. Na het diner is er altijd live muziek aan onze gasten te vermaken. We zijn blij dat u wilt om terug te komen in het Hotel Punta Negra volgende keer dat u Sardinië te bezoeken. We hopen dat het binnenkort. Tot de volgende keer!! Paola en alle medewerkers van Hotel Punta Negra

Beoordeeld op 16 juni 2015

Ideaal om buiten het hoogseizoen een weekje te relaxen. Vriendelijk enbehulpzaam personeel. Behoorlijk ontbijt. Er komen ook regelmatig bussen met groepen. Geluidsisolatie van de kamers kan een probleem zijn, maar dat is bij de meeste hotels niet anders.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
PNAlghero, Front Office Manager van Hotel Punta Negra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2015

DirkYz Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat het voornemens is om terug te keren naar het hotel Punta Negra. De wachttijd voor het volgende jaar. Met vriendelijke groet. Paola en al het personeel van Hotel Punta Negra