“uitstekend eten en slapen voor vermoeide Pieterpad-ers”
Beoordeling van Restaurant Pingerhoeve

Restaurant Pingerhoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 Restaurants in Nuth
Keukens: Frans
6 augustus 2020 beoordeeld

in smaakvol gerestaureerde hoeve met gastvrije ontvangst prima verblijf. Is voor Pieterpad-ers een half uurtje lopen vanaf de route bij Nieuwenhuis/Terstraten

Datum van bezoek: augustus 2020

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Die Bernard! Wat is het toch een topper! In alle bescheidenheid werden we weer verrast met een heerlijke tapas plank vooraf... wat een smaak...als hoofdgerecht ‘wild’ hert en zwijn...en wild gewisseld op zijn advies... het dessert zouden we delen maar mijn partner had het chocolade taartje snel voor haar zelf...wat een diner weer!!

Datum van bezoek: oktober 2019
20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fraaie boerderij, waar we ook van de B&B hebben genoten. Ruime kamer, hartelijk ontvangst en heerlijk ontbijt. Ook de hond voelt zich hier zeer welkom.
Van het diner hadden we iets meer verwacht aangezien de gastheer een aanzienlijk verleden had als chefkok. Prima van smaak, puur, geen poespas, zeg maar eerlijk eten. Niet minder maar ook niet meer.

Datum van bezoek: oktober 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een bruiloft lokatie van een collega, die hield zij feest op de binnenplaats.. aankleding van het feest en lokatie waren erg goed, alleen de bediening liet te wensen over.. was onvoldoende..

Datum van bezoek: augustus 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten. Veel biologische producten voor een goede prijs.
De ambiance is geweldig en het personeel vriendelijk en professioneel.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Pingerhoeve bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pingerhoeve geweest? Deel je ervaringen!