Lol.travel
Gratis annuleren tot 29/09/22
FindHotel
Etrip
Beoordeeld op 11 juli 2021

Bij aankomst de gedachte waar zijn we beland, maar zo leuk om verrast te worden door een zeer aangenaam verblijf qua ambiance, frisheid, en de relaxte sfeer.
Goede vakantie start. Met uitzicht op wei.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021 via mobiele applicatie

Super schone modern ingerichte kamer met klein prive buitenterras. Brasserie met terras in de met goede ruime kaart. Kwaliteit van het eten top! Nabij supermarkt en fijne kleine natuurwandeling. Super klantvriendelijke eigenaren.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 27 september 2020

Na een super vriendelijk ontvangst, de nodige uitleg, een leuke nacht in mooie kamer met kleine badkamer, alles zeer net. Leuke brasserie en een zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Terugkomen doen we zeker!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 september 2020

Deze B&B ligt aan de rand van Nuth en vormt daarmee een prima uitgangspunt voor wandelingen rondom Nuth. De kamer is eenvoudig, geen tv, maar heeft wel alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf. Alles is super schoon en zelf vond ik het eigen terrasje erg leuk! Sommige kamers zijn alleen per trap te bereiken.

Enig minpuntje is het zware hek dat toegang verschaft tot de brasserie en de B&B. Wanneer je aankomt op één van de dagen waarop het restaurant gesloten is kun je de pech hebben dat de eigenaar afwezig is en je zelf het hek moet openen. Hier heb ik wel een blauwe vinger aan overgehouden. Maar de rust, het heerlijke eten en fijne bed maakt dit allemaal weer goed!

Kamertip: Rustige kamers met eigen terras en badcel.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Warm welkom, lekkere lunch, heerlijk diner (een van de beste tiramisu’s ooit). Zeer schone kamer. Bed erg stevig. Geen tv, is erg rustig . Ook ontbijt is erg uitgebreid. Kortom zeer plezierig verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2020