Christ_Br_1967
Brussel, België

Absoluut TOP, maar toch ook nog gezellig !

Beoordeling van Hotel Pashmina
5,0 van 5 bollen2 mei 2024 beoordeeld
Absoluut tophotel, op letterlijk alle vlakken. Maar vooral, nog steeds gezellig, huiselijk, persoonlijk... en belangrijk: "Totaal NIET HAUTAIN", zoals de meeste 5 sterrenhotels !
Het voelt gewoon goed om er te "zijn".

Deze eigenaars en het management snappen perfect hoe het moet, en slagen erin om deze visie perfect over te brengen naar alle medewerkers, die allemaal een vriendelijke topservice bieden.

Echt, elk jaar thuiskomen !
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
0.1 km van Hotel Pashmina
0.8 km van Hotel Pashmina
Bar/lounge
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 15 januari 2020

Voor de derde keer in dit hotel. Weer heerlijk gegeten, geslapen en verwend. De muziek van Bliss was wederom Genieten. Volgend jaar weer! Het ski gebied is ook geweldig. Goed geprepareerde pistes. Ook restaurant l’explorateur is het proberen waard.

Datum van verblijf: januari 2020
Pashmina-Alexis, Responsable relations clients van Hotel Pashmina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

I thank you so much for sharing your comment.
Pashmina le refuge is not just a hotel, it is a place to live.

We are really looking forward to welcoming you for your 4th stay!

#InLoveWithPashmina

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is gewoon buiten
categorie ... Bezoek het om te ervaren ... Het vriendelijke personeel, hippe decoraties, fantastisch interieur, het lekkere eten, de fantastische Wellness met unieke ervaringen ... Food, feel good en erg mooie kamers 🥰😍🤩

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Yak Yéti, Propriétaire van Hotel Pashmina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2023

We would like to thank you for taking the time to share your feedback on your stay at the Hotel Pashmina.
It means a lot to our team, who do their best every day to make sure that your holiday in Val Thorens leaves you with warm memories. ♥

With our warmest regards,
The team of the Hotel Pashmina.

Beoordeeld op 19 januari 2019 via mobiele applicatie

De afgelopen week zijn wij elke dag verwend in hotel Pashmina op het hoogste niveau(letterlijk en figuurlijk):heerlijke kamer, de junior suite, heerlijk eten met veel variatie, aardig en zeer attent personeel en gewoon een fijne plek om te zijn. Elke avond in de bar een paar uur heerlijke live muziek. Ontbijt was goed. Kortom een aanrader. Volgend jaar gaan wij zeker voor de derde keer terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
Pashmina-Alexis, Responsable relations publiques van Hotel Pashmina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

We've been working on 'My Serenity' program for months, to provide the best service in a professional but smooth atmosphere.
Thank you for advising we are on the good way :-)
Taking care of you, making everything easy is our credo.
Just relax - and enjoy is our motto.

We hope to have the pleasure to welcome you back soon.

With warmest regards,

Beoordeeld op 18 februari 2018

Prachtig hotel met alles erop en eraan! Overheerlijk eten, luxueuze spa (de open air hot tub was een belevenis op zich!), comfortabele kamers, gezellige bar, ruime skiroom en zeer goede skishop! Alles was top!
Eén klein minpuntje misschien, maar dan zijn we wel aan het muggenziften:
Het (erg vriendelijke) personeel in het restaurant had het moeilijk om het overheerlijke eten ten alle tijde gefocust en binnen een aanvaardbare tijdsspanne aan de tafels te krijgen! Er zou ook meer variatie moeten zijn voor de kinderen aan het buffet (diner).
Onze score: een dikke 9,5 op 10! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2018

With our warmest regards,
The team of the Hotel Pashmina.

Beoordeeld op 20 april 2017

Een geweldig hotel! Geen minpunten te vinden. Op de prijs na dan misschien. Maar Val Thorens is "gewoon" duur.....
Je voelt je in Pashmina echt in de watten gelegd! Misschien zouden er op de dinerkaart iets meer gangbare gerechten kunnen. Je hebt tenslotte ook al het |Michelinster-restaurant. Ontbijt super, om dan toch een opmerking te maken, zou iets meer variatie dan misschien leuk zijn. Zie dit zeker niet als opmerking maar als idee voor het hotel zelf.
Locatie geweldig!!

Kamertip: Volgens mij zijn alle kamers goed. Doe een nachtje de Igloo-pod, zeker een mooie ervaring.
Datum van verblijf: april 2017
RefugePashmina, Responsable réception van Hotel Pashmina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Hartelijk dank voor uw warme boodschap.
Ik hoop dat je weer te zien in Val Thorens.

Het team van het hotel Pashmina