Véronique D
Kruibeke, België

Topvakantie

5,0 van 5 bollen30 mrt 2024 beoordeeld
Voor de 1e keer gaan skiën en de 1e keer Club Med. Voldeed zeer aan de verwachtingen. Wij gaan zeker terug. Eten was ook gevarieerd en heel lekker. De snacks tussendoor,... je komt niets tekort. Transfer top!
Datum van verblijf: maart 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Club Med Val Thorens Sensations
  • Agoda.com
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 19 maart 2024

Vakantie ❘ Koppel
We moeten deze plek helaas een 1 ster geven i.v.m. de arrogantie van de kamers manager Adil. We hebben voor een hoop geld een deluxe kamer gehuurd voor een week. Kosten all inclusief 6700.- euro. Voor het gemak 4500,- alleen voor de deluxe kamer voor 7 dagen. Dat is zo’n 650,- per dag. We hadden elke dag een verschrikkelijke geluidsoverlast en daar hebben we meerdere keren over geklaagde. Na 3 dagen wilde ze ons een zogenaamde oplossing bieden met een 2x zo kleine kamer voor het geld van een deluxe kamer zonder enige compensatie. Dit hebben wij niet geaccepteerd en er viel ook niet meer te praten over enig andere compensatie en werden weggezet als klagers die het hiermee maar mee moesten doen. Het was een adullts complex en ze hadden zgn nooit klachten gehad. Naar onze mening de verkeerde benadering, want je neemt je klanten altijd serieus en zeker als je je zo’n belachelijk hoog bedrag per dag hebt betaald voor zo’n suite. Al met al hebben wij dagelijks amper geslapen i.v.m. de idioot harde house muziek die tot 1:00 a.m. door dreunde in onze kamer 660C . De kamermanager zat ons min of meer gewoon uit te lachen en nam ons totaal niet serieus. Hoe kan deze persoon manager zijn en ons gewoon lachend in de maling nemen en gewoon geen compensatie geven ? Totaal onacceptabel !!! Daarom op alle punten een 1 ivm dat deze zgn. manager ons totaal heeft laten vallen.
Kamers1,0Service1,0Locatie1,0
Hoogtepunten van het hotelMooi uitzicht

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Club Med, Owner van Club Med Val Thorens Sensations, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Beste meneer Elbers,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij betreuren het te vernemen dat uw verblijf bij Club Med dit keer niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Uw beoordeling voldoet niet aan de richtlijnen. In verband met de door u genoemde naam van onze medewerker en gepubliceerde foto die zonder zijn medeweten is gemaakt, hebben wij de beoordeling gemarkeerd als ongepast en hebben wij Tripadvisor gevraagd deze beoordeling te verwijderen. Dit in verband met de privacy en veiligheid van onze medewerker.

Indien u de beoordeling wenst te behouden, verzoeken wij u om de naam en foto van onze medewerker per direct te verwijderen.

Wij zullen via een ander kanaal contact met u opnemen.

Club Med

Beoordeeld op 11 februari 2024

Het waren 2 top weken in Club Med Val Thorens.
Veel dank aan chef de village Maxime en zijn team ( speciale dank aan Mélanie) en ook op culinair vlak was het fantastisch.
Speciale dank aan de chef de cuisine en het voltallige keukenteam en aan ons kamermeisje van B 7de verdieping.

Beoordeeld op 3 februari 2024 via mobiele applicatie

Een week met gezin verbleven in dit mooie clubhotel aan de piste met erg goede service , en zeer behulpzaam personeel. Bovendien een fantastische keuken met Iedere avond verse vis, heerlijke salades , mooie desserts en dagspecialiteiten.
Gezellige bar met goede DJ, shows : kortom super vakantie!

Beoordeeld op 30 januari 2024 via mobiele applicatie

Dit jaar voor de 5x naar Clubmed ValTho. De club ligt geweldig! Ski in - ski out is echt perfect. Daarnaast easy check in - out. De ski lerares Amèlie heeft haar uiterste best gedaan om ons zoveel mogelijk van het gehele gebied te laten zien. Top!
De Nederlandse Manon heeft ons een warm welkom geheten!
Chef de Village Maxime, zeer vriendelijk en behulpzaam, heeft een aantal zeer positieve veranderingen doorgevoerd op gebied van shows én ook voor de jongeren tussen de 17-20 jr. Voor heb was 1 speciale avond met bierpong, karaoke etc. Last but not least… the kitchen team!! Wat hebben we lekker gegeten! Chef kok uit Turkije … chapeau! De bediening was super vriendelijk! Met name Halis uit Turkije en Romdgane uit Tunesie.
En dan nog dank aan alle GO’s, die gelukkig met succes, hebben helpen zoeken naar met spoorloos verdwenen i-phone. Fantastische resort!

Kamertip: Geniet er lekker van
Beoordeeld op 18 januari 2024

Weer een geweldige week in Frankrijk gehad. Het hotel zit op een perfecte locatie, dichtbij het dorp en aan de piste voor een ski in en out.
Het onthaal na het skiën was deze week weer super met zelfs een middag de saxofonist en zangeres van la folie douce! Echt feest.
In het hotel zelf weten ze er ook een goed feest van te maken, al stond de muziek wel veel te hard (oordopjes zijn geen overbodige luxe) en moest de chef de village wel wat veel in het middelpunt van de aandacht staan wat ten koste ging van de leuke crazy signs.

Het hotel zelf is luxe, maar op sommige punten wel aan renovatie toe. Zo waren de bedden doorgezakt, waardoor het niet lekker sliep en oogden de wc’s soms wat smoezelig.

Het eten was weer heel goed. De keuze was minder groot dan overige jaren. En ik miste de thema’s (zoals Marokkaans en de Savoie). Maar desalniettemin heerlijk gegeten. Er is veel aandacht gegaan naar verschillende bereidingen groenten. Super!

Het personeel is heel vriendelijk en doet zijn best je op je gemak te stellen. We hebben een aantal keren leuk gegeten met GO’s en heel erg gelachen. Ook in de shows doen ze hun best, Leo danste de sterren van de hemel.

Ook de medewerkers van de receptie deden erg hun best en ontzorgen je graag. De Senegalese receptiemedewerker Ousmane kende ik al van een eerdere vakantie op Mauritius waar hij er mede voor heeft gezorgd dat het een onvergetelijke vakantie is geworden. Hij herkende mij hier weer en heeft er veel aandacht aan besteed om plezier te maken in de avonden en ons een leuke tijd te bezorgen. Een echte professionele GO met het Club Med gen om mensen te binden en op hun gemak te stellen!

Al met al een super vakantie gehad, op een toplocatie met leuke mensen!

Kamertip: Neem oordopjes mee voor de harde muziek.
Datum van verblijf: december 2023