Getaway11368504485

Fantastische ski vakantie

4,0 van 5 bollen5 feb 2023 beoordeeld
Met een bang hartje richting Club Les Arolles na het lezen van sommige reviews, echter onze ervaring is super, je krijgt hier eerlijke, oprechte waarde terug voor het geld, vergelijk aub niet met clubs die 3X meer kosten voor een week, echter zowel mijn zoon als ikzelf hebben geen honger en dorst geleden en het eten was gevarieerd. Kamers voldoen compleet waarvoor ze bedoeld zijn, namelijk wassen en slapen, all inclusive formule zeker aan te raden. Komen zeker nog eens terug.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Team mmv, Marketing van Hotel Club MMV Les Arolles, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 feb 2023
Cher Getaway11368504485,

Nous vous remercions pour ce beau message et sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre Club. Nos équipes se mobilisent chaque saison pour vous offrir des vacances de qualité, nous espérons vous revoir très prochainement dans l’un de nos Clubs. À très vite chez MMV !

La Team MMV
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 20 maart 2022

Aankomst was wat ons betreft chaotisch, kamers niet klaar voor 18u
Hotel is prima gelegen.
Kamers zijn heel klein, smalle bedden en kleine badkamer , en voor 3 personen weinig opbergruimte
Personeel is heel vriendelijk en stelt alles in het werk om je snel te helpen bij vragen en of klachten.
Had een beetje twijfels bij dit hotel bij het lezen van sommige reviews, maar dit bleek al snel onterecht .
Het eten, zowel ontbijt, lunch als avondeten is heel lekker en gevarieerd .
Ook wat het poetsen betreft hadden wij geen klachten , wat de handdoeken betreft die worden inderdaad op dinsdag en donderdag vervangen( weet je op voorhand want staat duidelijk vermeld op website)
Prijzen van de dranken zijn zeer schappelijk en je kan rekenen op een snelle bediening , steeds met de glimlach
Skilocker is prima, je skiboots zijn niet alleen droog maar ook nog eens lekker warm

Datum van verblijf: maart 2022
Marie mmv, Marketing van Hotel Club MMV Les Arolles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2022

Bonjour,
Un grand merci pour votre commentaire ! Nous sommes très heureux que vous ayez pu profiter à 100% de l’expérience Club mmv et espérons vous revoir très vite !

Beoordeeld op 3 februari 2022

Het hotel is niet verkeerd, heeft zo zijn leuke dingen en zijn mindere dingen.
De locatie is best fijn, je stapt zo op je ski's vanuit het hotel. Stukje verder alles weer uit, straat oversteken, ski's weer aan en verder, dat is wel jammer. De kamers zijn echt heel heel erg klein. Wel makkelijk met een tussendeur naar de kamer ernaast, maar als die deur open is kan je je kont echt niet keren. Ik miste ook echt een balkon. Het eten is prima. Het animatie team is ook leuk, alleen als ze dan in de avond een quiz doen is het alleen in het Frans, en dat kunnen we niet zo goed, dus konden niet mee doen. Verder spreken ze in het hotel echt heel weinig Engels, lastig soms. Vooral als je op zaterdag aan komt en op woensdag nog steeds geen schone handdoeken hebt gehad. Uiteindelijk kregen we ze woensdag heel laat, dus nog 2 dagen plezier van gehad. De kamer is ook maar 1x schoongemaakt in een week tijd. Parkeren moet je best ver weg doen, maar dat is in heel Val Thorens hetzelfde probleem.
Verder hebben we wel een heerlijke week gehad. Super mooi kunnen skiën, heerlijk weer gehad. Maar ik zou de volgende keer wel een ander hotel nemen denk ik.

Kamertip: alle kamers zijn even klein
Datum van verblijf: januari 2022
Marie mmv, Marketing van Hotel Club MMV Les Arolles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2022

Bonjour Marie, merci pour votre retour. Nous sommes heureux de lire que vous avez passé un agréable séjour au sein de notre Club ! Nos équipes sont présentes tout au long de votre séjour afin d'améliorer la qualité de ce dernier.Nous notons vos remarques et les transmettons à la direction de l'hôtel dès maintenant ! Nous espérons vous revoir vite à nos côtés !

Beoordeeld op 8 mei 2019

Afgeleefd hotel. Slot van onze kamerdeur werkte soms wel, soms niet (is nog steeds met sleutel)
Ontbijt is tot 9u30, om 9u35 wordt je zonder enige tact gevraagd het restaurant te verlaten.
De mensen die de maaltijden bereiden aan het buffet dragen geen handschoenen. Met de blote handen wordt eerst in de tonijn gegrabbeld, daarna in de champignons en wordt zo je pizza belegd. Diezelfde persoon hoest ook in zijn handen en gaat daarna gewoon door met het kneden van het deeg.
Hierdoor gingen wij elke avond buiten het hotel eten.
Fruit, voornamelijk de bananen, liggen rot aan het ontbijtbuffet. (we hebben hier foto`s van als bewijs)
Ochtend van het vertrek beperkter ontbijt.
Slechts 2 maal op een week krijg je propere handdoeken, wat weinig is voor een `sportieve` vakantie!
Receptionistes en animatieteam doen heel erg hun best maar er ontbreekt een goede manager.
Klachten over het bereiden van de voeding worden geargumenteerd met het feit dat de pizzaoli anders zijn werk niet efficiênt kan doen!

Datum van verblijf: maart 2019
marie_mmv, Service Qualité van Hotel Club MMV Les Arolles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Hallo AnneS3116,

Het spijt ons om uw feedback te lezen, maar we zijn verrast door uw feedback. Onze teams zijn getraind in hygiënestandaarden en onze manager, evenals de afdelingshoofden, zijn verantwoordelijk voor de juiste toepassing ervan.

Wat de handdoeken betreft, komt de wisseling twee keer per week goed overeen met de geplande service. Extra veranderingen zijn mogelijk, maar tegen een meerprijs. Het mmv streeft, net als veel van zijn collega's, naar een maximale waterbesparing, op een manier die de planeet respecteert.
Wij betreuren het dat u er niet gevoelig voor was.

Beoordeeld op 17 april 2019

Een aanrader, vlakbij de skipiste, je kan maw het hotel buiten en binnen skieen.
Lekker eten, vriendelijk personeel. In de bar kan je van 11-23u gratis drinken.
Bij terugkomst na het skien staan ze klaar met hapjes.
Goede wifi verbinding.

Datum van verblijf: april 2019

Hallo Dreamer6702969696969665150,

De terugkeer van de fijnproevers is inderdaad een hoogtepunt van de dag en wordt door onze vakantiegangers zeer gewaardeerd.

Beoordeeld op 13 maart 2019

Comfortabel verblijf op een prima lokatie. Goed ontvangst, 2 kamers met een tussendeur. Kamers zijn niet heel groot maar voldoende. Ontbijt en diner is uitstekend. Wat een gemak om niet zelf te koken of boodschappen te doen. Prima lounge, lekker voor koffie of een drankje. Na het skiën staat er een snack klaar. Lekker terras in de zon.

Datum van verblijf: maart 2019
marie_mmv, Service Qualité van Hotel Club MMV Les Arolles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Hallo Carin Z,

Hartelijk dank voor uw opmerking, vooral over onze cateringservice. We kijken uit naar uw komst.