MD
Beernem, België

Het perfecte hotel? Of toch niet?

4,0 van 5 bollen27 feb 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Koh I Nor heeft alles in zich om het perfecte hotel te kunnen zijn; mooie, verzorgde en nette kamers, uitstekende ligging ( aan de piste), uitmuntende voituriers en de fantastische navettedienst van en naar het dorp (waar en wanneer je maar wil), goede skiroom, zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam personeel… en toch zijn er 2 minpunten waardoor wij niet meer zullen terugkeren naar dit hotel; 1. De ligging van het hoofdrestaurant (ontbijt en avondeten) André; een te donkere, te kleine en te warme (23,5 graden) ruimte zonder daglicht ( waarom wordt er voor het ontbijt geen gebruik gemaakt van de ruimte van het gastronomische restaurant met mooie raampartijen naar de bergen???) 2. De verdachte microbiologische omstandigheden van het eten; 5 van de 9 gezinsleden kregen gastrointestinale klachten gedurende verschillende momenten… toeval? We kunnen natuurlijk niet binnenkijken in de keuken, maar als we bvb de niet gekoelde melk en fruitsla bij het ontbijt opmerken, denken wij van niet…
Datum van verblijf: februari 2023
Kamertip: De garage is te laag voor SUV met dakkoffer, maar de voitutiers demonteren en monteren hel met...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
0.4 km van Hôtel Koh-I Nor by Les Etincelles
  • Algotels
0.6 km van Hôtel Koh-I Nor by Les Etincelles
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 12 februari 2023

In December gingen we met de Kerst voor de tweede keer naar deze geweldige locatie. We hadden nu een nog mooier appartement op een hoek. De kamer met keuken is ruim en de slaapkamers , een met douche) en een aparte badkamer met bad. Het appartement was voorzien van een groot balkon, voor aan de kamer en ook nog aan de zijkant waardoor je de hele dag van de zon kunt genieten.
Ook is er een fijne Spa met zwembad en sauna.
Het hotel is voorzien van een gezellige bar en ook nog twee restaurants.
Er is een ski winkel en je kunt helemaal tot aan het hotel skiën.
Van alle gemakken voorzien dus.
Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.
Tevens kun je wanneer je wil gebruik maken van een gratis shuttlebus die je naar de winkels in het dorp brengt
Zoals ik al zei geweldige locatie van alle gemakken voorzien en echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 1 april 2022

alles perfect keuken/avond eten een drama beschamend slecht elke avond eten retour gestuurd tevens geklaagd bij bediening die boden netjes excuses aan echter de kok was totaal niet geinterreseerd in onze klachten bij vertrek ook gemeld bij receptie erg jammer want was de 3ekeer dat we hier kwamen en de 1e 2 x was alles perfect en juist de keuken was top

Beoordeeld op 31 maart 2022

Onze tweede verblijf van 2022
Het hotel kamt nog steeds met de zelfde problemen
Gebrek aan leiderschap en opleiding van het personeel
Een orkest zonder dirigent
De fantastische menukaart komt niet tevoorschijn op het bord

Beoordeeld op 12 maart 2022 via mobiele applicatie

Schone appartementen, luxe uitstraling van het hotel. Heerlijke SPA, maar wel (te) druk na 15.00u.

Taxi en broodservice.

Enorm vriendelijk en professioneel personeel. Als er iets was, werd er direct op gereageerd. Onze espresso machine werkte bijvoorbeeld niet, maar dat kwam uiteindelijk doordat de cups hun druk hadden verloren door de hoogte. We kregen een nieuwe machine en een gratis bolle door nespresso cups. Bij het uitchecken een enorm vriendelijke man, die ons eerder een fijne terugreis toewenste, dan dat hij met een wit handschoentje overal langs ging om te kijken of het schoon was.

Dit zijn enkele voorbeelden van het fijne personeel en de goede service.

Beoordeeld op 15 januari 2022

Dit was ons tweede verblijf tijdens dit winterseizoen. De kamers zijn prachtig ingericht en hebben een prachtig uitzicht (zelfs de standaard kamers). De service was deze keer opmerkelijk beter dan tijdens ons vorig verblijf (net na de opening van het winterseizoen). Zowel het ontbijt als het avondeten (half pension) was goed. We komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: januari 2022