“Prachtige locatie, zéér lekker en uitstekende bediening!”
Beoordeling van La Maison Val Thorens

La Maison Val Thorens
Geclassificeerd als nr. 13 van 82 Restaurants in Val Thorens
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 januari 2023 beoordeeld

Prachtige locatie:
- aan de piste met een fantastisch uitzicht en dus ideaal voor de lunch.
- maar ook in het dorp gelegen, dus ook ideaal voor een diner (of ontbijt)

We waren in Val Thorens de eerst week van januari en zijn er verschillende keren gaan lunchen, dineren en wat gaan drinken.
Elke keer opnieuw was het super!
Je voelt geen onderscheid in bediening en kan bijna geen voorkeur hebben van personeel: iedereen is gewoon altijd enthousiast, attent, spontaan en vriendelijk!

Vorige week waren we terug in Val Thorens, dus was er geen twijfel om nog enkele keren naar La Maison te gaan!
Opnieuw werden we super goed bediend en hebben we héél lekker gegeten!
De desserts zijn er overheerlijk!
Er hangt een toffe, gezellige en aangename sfeer, het voelde als thuis komen :-)

Er is veel oog voor detail: de inrichting, de kledij, het personeel, het eten...
Het concept klopt gewoon! De beleving is ontspannend, aangenaam en je hebt steeds zin om terug te gaan!
Het team werkt als een goed geoliede machine.
De zaakvoerders leiden dit team fantastisch!
We komen zéker terug!

Datum van bezoek: januari 2023
Fabien J, Marketing van La Maison Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2023

Hello,

Thank you for taking the time to share your review with us on Trip Advisor.

We are happy to read that you had a great time at La Maison and that you enjoyed yourselves! Thank you very much for your kinds words, our team will be pleased to hear about it 🙏.

We look forward to welcome you again.
Best regards,
Fabien.

8 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer afgelopen week bezocht na het skien. Lekker gegeten en gedronken...wijnen + borrelplank, erg lekker. Voor wat betreft de prijs kun je beter een fles wijn bestellen dan per glas. Pizza's prima, tiramisu echt ontzettend lekker.

Datum van bezoek: januari 2023
Fabien J, Marketing van La Maison Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2023

Hello John,

Thank you for taking the time to share your review with us on Trip Advisor.

We're really happy to read that you spend good after-ski times at La Maison! Thanks for your kinds words.

We look forward to seeing you again.
Best regards,
Fabien.

25 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ski vakantie een keer op avond en ik namiddag gaan eten.
Beide keren vriendelijk personeel en heerlijk eten. Grote zaak met verschillende goede gerechten.
Aanrader!

Datum van bezoek: december 2021
Cyril C, Agence/Consultant van La Maison Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2022

Hello Sven,

Thank you for taking the time to share your review with us on Trip Advisor.

We are delighted to hear that you had a pleasant time at our table.

We look forward to seeing you again.
Yours,
Cyril.

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige avond gehad in La Maison! De service is bijzonder goed en vriendelijk. Mooie gerechten op de kaart, ook voor kinderen. We zijn verrast door de mooie smaken, goed advies en een warme sfeer in het restaurant.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje om van het zonnetje te genieten, een drankje te doen of lekker wat te eten. Ik denk wel de beste plek om te zitten in het dorp.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die La Maison Val Thorens bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In La Maison Val Thorens geweest? Deel je ervaringen!