“Lekker gegeten en gedronken onderaan de piste...”
Beoordeling van La Maison Val Thorens

La Maison Val Thorens
Geclassificeerd als nr. 13 van 82 Restaurants in Val Thorens
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer afgelopen week bezocht na het skien. Lekker gegeten en gedronken...wijnen + borrelplank, erg lekker. Voor wat betreft de prijs kun je beter een fles wijn bestellen dan per glas. Pizza's prima, tiramisu echt ontzettend lekker.

Datum van bezoek: januari 2023
Fabien J, Marketing van La Maison Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2023

Hello John,

Thank you for taking the time to share your review with us on Trip Advisor.

We're really happy to read that you spend good after-ski times at La Maison! Thanks for your kinds words.

We look forward to seeing you again.
Best regards,
Fabien.

25 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ski vakantie een keer op avond en ik namiddag gaan eten.
Beide keren vriendelijk personeel en heerlijk eten. Grote zaak met verschillende goede gerechten.
Aanrader!

Datum van bezoek: december 2021
Cyril C, Agence/Consultant van La Maison Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2022

Hello Sven,

Thank you for taking the time to share your review with us on Trip Advisor.

We are delighted to hear that you had a pleasant time at our table.

We look forward to seeing you again.
Yours,
Cyril.

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige avond gehad in La Maison! De service is bijzonder goed en vriendelijk. Mooie gerechten op de kaart, ook voor kinderen. We zijn verrast door de mooie smaken, goed advies en een warme sfeer in het restaurant.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje om van het zonnetje te genieten, een drankje te doen of lekker wat te eten. Ik denk wel de beste plek om te zitten in het dorp.

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld

Wij komen al 10 jaar in Val thorens. Elk jaar komen we met plezier hier eten. Heerlijk eten, goede wijnen en een prachtige accommodatie. De laatste 2 jaar merkten we dat de service achter uit gaat. De bediening minder oog heeft voor de gasten. Vorige jaar hebben dit toen duidelijk gemaakt aan de manager. Dit jaar ging we wederom traditioneel eten en bestellen dan een mooie fles wijn. Het eten komt snel op tafel, daar is niks mis mee. Het het is heerlijk. De ober vroeg na het hoofdgerecht of er nog behoeften was voor een desert. Wij zijn geen desert mensen en wouden nog even lekker genieten van de heerlijk fles wijn. Echter zonder pardon werd daarna de rekening op tafel gelegd. Bier drinkende gaten die aan de bar naar voetbal zaten te kijken samen met het personeel. Dit past niet in een zo’n restaurant. Het is geen kroeg!!! Het is onprofessioneel hoe de bediening zich gedroeg die avond. Wij gaan opzoek naar een andere traditie in Val thorens. We komen hier 3 x per jaar een week maar hier zal je ons nooit meer zien. Jammer want het was zo’n fijne plek wat nu oogt als een vreet tent, waar snel eten op tafel wordt gezet en je niet de tijd krijg om te genieten van wat je besteld hebt!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die La Maison Val Thorens bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In La Maison Val Thorens geweest? Deel je ervaringen!