elke
Wevelgem, België

Meer dan de moeite

Beoordeling van Hôtel 3 Vallées
5,0 van 5 bollen22 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
7 dagen een prachtig verblijf gehad. Met een uitzicht op de bergen opstaan, fantastisch ontbijt. Warm onthaal.. Het enige wat we jammer vonden, op de website staat te lezen dat wanneer je half pension neemt de menu regelmatig wisselt. Wij werden niet ingelicht dat dit door het eind van het seizoen niet meer wisselde en dus een week hetzelfde blijft. Je blijft wel keuze hebben tussen een 5 tal gerechten. Wij gingen dit persoonlijk moeten geweten hebben op voorhand, gingen we geen half pension genomen hebben.De grote man die regelmatig id bar stond en de jongere dame met het zwart krullend haar vonden we uitmuntend qua service. Bedankt!
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Let op , einde van seizoen veranderd de menu niet.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
Satisfaisant
0.5 km van Hôtel 3 Vallées
Bar/lounge
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2024

het hotel ligt achter een winkel, de lobby is zeer klein, het skibottenrek is in de lobby wat ongemakkelijk is. het is bovendien een verwarmde kast en geen individuele bottenwarmer zoals in Oostenrijk. vriendelijk onthaal. De superior kamer met bad was zeer mooi en ruim (naar Franse normen) kleine badkamer. geen balkon. zeer goed bed. de kamer lag net onder de bar en restaurant wat war geluidsoverlast gaf. wifi valt regelmatig uit. het hotel ligt op 1 min wandelen van begin piste en 5 min om na het skiën terug te keren. duur hotel maar men betaalt het gebied.

Datum van verblijf: december 2023
Yak Yéti, Directeur général van Hôtel 3 Vallées, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2024

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van het warme welkom en de schoonheid van onze superior kamer. We nemen nota van uw opmerkingen over de lobby, de schoenenkast en eventuele ongemakken in verband met de nabijheid van de bar en het restaurant. We verontschuldigen ons voor het ongemak van WiFi en nemen maatregelen om de stabiliteit te verbeteren. We hopen dat u ondanks deze punten een aangenaam verblijf heeft gehad en dat we u nogmaals mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk ski-hotel in grootste ski gebied met " personal touch". Super vriendelijke staff, maakt het echt een feel good ervaring. In 2018 gerenoveerd klein hotel met 30 mooi ingerichte kmrs. Niet echt tot aan hotel skieen, maar 20 m lopen. Lockers in de kelder, maar ski schoenen relaxed uit en aan en in verwarmde kast in de lobby. Goed eten in gezellig ingericht restaurant. We hebben gelijk weer geboekt.

Datum van verblijf: maart 2022
Delphine Espana, Directeur général van Hôtel 3 Vallées, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2022

Thank you Marcus for your lovely feed-back about your stay with us. We are so happy you discovered us and you appreciated our confidential address. I am glad you enjoyed our cuisine and all the facilities we have to offer. Thank you ! It is always very pleasant to meet the expectations of our clients and more than that to surprise them. We will be very happy to welcome you back next year !

Beoordeeld op 14 maart 2020

Een echt feel good hotel. Uitstekend vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig eten en echt met gevoel voor sfeer en stijl ingericht. De kamers ( 28) zijn misschien niet heel groot, maar prachtig ingericht met een prima badkamer. Alles is goed geregeld en het diner is van hoog niveau. Er valt niets te klagen. 20 meter lopen en je kan wegglijden. Echt super hotel!

Datum van verblijf: maart 2020
Delphine E, Directrice d'Exploitation van Hôtel 3 Vallées, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2020

I am happy dear Marcus you appreciated our Maison and everything that goes with it. We have a very 'french and local' cuisine carefully prepared and using fresh products, expertly interpreted by our kitchen team ! The rest of the team always happy to be of coure professional but above all warm and generous. We will be happy to welcoming you next year !

Beoordeeld op 2 maart 2020

Verschillende jaren boeken we reeds dit hotel. Voor ons is dit telkens thuis komen. De medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam. Geen enkele vraag is teveel voor hen. De skipistes liggen op wandelafstand. Kamers zijn zeer net en gezellig. 's Avonds is het eten zeer lekker en voor iedereen wat wils. We hebben reeds voor volgend jaar geboekt.

Datum van verblijf: februari 2020
Delphine E, Directrice d'Exploitation van Hôtel 3 Vallées, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Merci cher Frank pour votre gentil retour ! Nous pouvons nous targuer de vous compter parmi nos plus fidèles ambassadeurs et nous en sommes très heureux ! Effectivement, vous faites partie des hôtes pour qui l'hôtel 3 Vallées est une deuxième maison et nous en avons beaucoup. C'est pour nous le plus joli compliment que l'on puisse nous faire car c'est exactement et parfaitement ce que nous recherchons tous les jours , d'année en année. A très bientôt pour le prochain Carnaval.

Beoordeeld op 10 januari 2019

Fantastisch hotel, en met name de service van het personneel. Wat het hotel zou missen in vergelijking met een 5 sterren hotel maakt het ruimschoots goed door de uitstekende service en bediening, je hebt echt het gevoel dat je meer dan welkom bent. Ski out is slechts 15 meter lopen, bij de terugkeer een klein stukje verder lopen.

Datum van verblijf: januari 2019
Delphine E, Directrice d'Exploitation van Hôtel 3 Vallées, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2019

Thank you for your very kind return dear Skivakantie ! We have been also pleased to share the begining of this New Year 2019 with your lovely family ! Take care of you and see you hopefully nex year !