Ria P
Zoersel, België

Zeer goed skihotel op de piste👌

Beoordeling van Le Val Chavière
5,0 van 5 bollen26 jan 2024 beoordeeld
Voor het 3 de jaar op rij onze skivakantie geboekt "de witte weken" in Hotel Val Chavier. Leuk hotel, op de skipiste, heeft alles wat een goed hotel moet hebben, terras, kamer met bad/douche en appart wc op de kamer. Lekker ontbijt met hesp kaas eieren gekookt of gebakken met spek koffiekoekjes fruit. Avondeten is 4 gangenmenu. Heel lekkere soep, voorgerecht, hoofdgerechten, zelf te kiezen desserts, kaas en fruit. (De soep en t hoofdgerecht was beetje afgekoeld dat je later dan 19.30 u kwam eten). Ook niet te vergeten het vriendelijk meisje dat ons dagelijks ons eten op diende. Het was top. 👌Enige min puntje voor mij is dat er geen bankje staat in het ski lokaal, zal wel aan mijn leeftijd liggen😀 Haja en kleine lift, maar was soms wel grappig.
We komen volgend jaar terug. 👌Bedank voor de goede Service. 💯
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Satisfaisant
4.7 km van Le Val Chavière
Gratis parkeren
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 9 januari 2023

Goede locatie, kamers zijn ok maar het avondeten was verschrikkelijk! Het is een menu zonder enige keuze, maar daarnaast was het ook bijna altijd lauw of koud geserveerd en niet te eten. Na dag 2 zag je iedereen in het restaurant eerst ruiken om te zien of het eetbaar was deze keer. We hebben verschillende keren ons bord terug gestuurd nadat we er maar 1 hap van genomen hebben.

Het ontbijt was ok, wel niet echt uitgebreid. Kamers en service zijn wat je kan verwachten van een 3-sterren. Wel een klein bed (1m40) als je dit niet gewoon bent.
De ski"locker" is een slotje om je ski's vast te zetten, geen plaats voor de skibotten, die moet je in je kamer zetten. Kleine lift en over het algemeen verouderd hotel.

Locatie is perfect en groot terras maar veel gemist potentieel.

Kamertip: neem geen half pension maar enkel kamer met ontbijt.
Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 7 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is gedateerd en de kamers zijn klein. Maar het personeel en de ligging van het hotel maken de prijs kwaliteit meer dan goed. We raden dit hotel aan omdat wij echt het vakantie gevoel ervaarden.

Gewoon reserveren en genieten van val thorens mooie pistes en van het hotels gastvrijheid!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 25 februari 2015

Voor de tweede keer in de krokus dit hotel geboekt. Prima schone kamers met goede bedden. kamers zijn niet groot maar alles is er en functioneel ingedeeld. Het avond eten is misschien wat eenvoudig, maar voor die prijs moet je niet zeuren. de hele staf is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het aantal plaatsen in de garage is beperkt, dus je moet er snel bijzijn. Bij aankomst 9 uur s'morgens was onze kame r al klaar. De auto werd keurig door het hotel geparkeerd zodat wij om 10 uur op de piste stonden. (geweldige ligging t.o.v. piste)

Kamertip: Kamer op de eerste is handig: 10 meter lopen en je klit je ski's aan
Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 5 januari 2015

Goede ligging. Vriendelijke mensen. Ruim leessalon. Goed eten voor zijn prijs.
Toilet apart.
Skilokaal is hopeloos verouderd. Je kan er je boots niet achterlaten en niet zitten om je boots aan te trekken.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 1 april 2014

Het is een goed hotel wat direct aan de skipiste ligt.
Alles wat men nodig heeft is aanwezig.
Bedden zijn goed, handdoekenservice elke dag.
Het ontbijt is uitgebreid en het diner bestaat uit vier gangen.
Niks op aan te merken. De service van eigenaren en personeel is fantastisch.
Niets was teveel om aan de wensen te voldoen.
Wel wil ik adviseren: als men dit hotel wil boeken: Kijk goed in de gidsen of op het internet.
Alle touroperators bieden namelijk een skipas aan bij de boeking behalve Holland International.
Holland International is sowieso al iets duurder met zijn prijs en dan komt ook de skipas er nog bij, dus dat maakt het verschil wel erg groot.
Er is geen onderscheid in kamers, eten of andere opties bij welke reisorganisatie u ook boekt.
PRIMA HOTEL.

Datum van verblijf: maart 2014