Nathalie B
Rotorua, Nieuw-Zeeland

Aanrader! Goed hotel!

4,0 van 5 bollen6 mrt 2024 beoordeeld
Locatie hotel, top! Ski in ski out. Kamers simpel maar voor ski-vakantie oké. Goed bed, fijne douche en vooral schoon! Elke dag schoonmaak en schone handdoeken (incl. Badjas). Ontbijt goed en avondeten zeer variërend en lekker. Super vriendelijk personeel! Zeker voor herhaling!
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Le Sherpa - Val Thorens
  • Vio.com
0.5 km van Hotel Le Sherpa - Val Thorens
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 21 december 2023 via mobiele applicatie

Gezellig en authentiek hotel met een goede ski -in en out , lockers en verwarmde skikast per kamer. Vriendelijk personeel, lekkere vijf gangen keuze menu bediend aan tafel. Gezellige bar , sauna en jacuzzi, dampbad op verdieping 0 . kamers zijn in orde , klein maar typisch voor Frankrijk. Autostandplaats in parking 0 voor 90 euro / 7 dagen . Grootste skigebied van Europa , Val Thorens, le Meribel , Courchevel , Les Menuires ( skigebied Les Trois Vallees ) hotel ligt op 2300 m hoogte

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 15 januari 2023 via mobiele applicatie

De kamer is verouderd en wordt wel dagelijks schoongemaakt en de handoeken worden zo nodig vervangen. Het is schoon maar door de verouderde wanden lijkt het net of het vies is, ook de verouderde deuren en het ontbreken van tegels in de badkamer hierdoor is het wel aan renovatie toe.
Het personeel is erg vriendelijk en doet hun uiterste best.
De het ontbijt en eten is zeker goed en beter dan je zou vermoeden alleen de wijnkaart is niet helemaal accuraat er staat meer in dan ze op voorraad hebben.

Kamertip: Parkeergarage 0 is dicht bij, het hotel kun je skiënd via "Plein Sud" bereiken en verlaten.
Datum van verblijf: januari 2023
Raphael C, Propriétaire van Hotel Le Sherpa - Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2023

Dear Mr 773jacka,

We have taken good note of your remarks. We have indeed had, as explained on site, a problem with the delivery of our rosé wines and apologise again for this failure. We are sorry to read that the rooms were not to your taste and are delighted to note that the staff accompanied you pleasantly during your stay, helping to make it a pleasant one. We look forward to doing our best to improve.

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Laatste moment geboekt omdat we op zoek waren naar sneeuw en zon. Perfecte locatie Ski in en ski uit
Bij slechte omstandigheden wel sneeuwkettingen.
Kamer met panorama view prima. Balkon mooi in de zon middags. Ontbijt en avondeten was goed = lekker, afwisselend en voldoende. Wel kleine wellness Aanrader voor 3 sterren

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 24 april 2017

Voor ons was dit een 3 sterren hotel met een plus. De kamer was basic maar netjes. Wij hadden nooit zon en het uitzicht kon ook beter (k 308). Het was een stadaardkamer dus het kan ook daar aan liggen. Wifi kon ook beter. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Wel alle dagen identiek, ook de kaas en charcuterie. Na een week snak je wel naar verandering. Het diner bestond meestal uit 5 gangen en was verzorgd. Dagelijks keuze tussen vlees en vis, wel geen vegetarische keuze. Vooral de kazen en het dessertbuffet viel bij ons in de smaak. Gezellige lounge en zuidgericht terras voor na het skiën. Per kamer een verwarmde locker voor het skimateriaal. Een 10 tal meter omhoog langs een steil pad en je staat op de piste. Terug skiën kan tot aan hotel. Prijs / kwaliteit een aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 14 januari 2017 via mobiele applicatie

Vakantie was buitengewoon goed bevallen. Er was heerlijk eten, een gezellige lounge met haard waar je spelletjes kan spelen en bovendien konden de gasten ongeveer in en uit skiën. Kamers waren aan de kleine kant maar niet te klein. Bovendien waren sauna en jacuzzi aanwezig.

Datum van verblijf: januari 2017