Wilco v
Saint-Hippolyte, Frankrijk

Goed en Vriendelijke personeel ( Franssen en Engels zijn toch nog een dingetje )

4,0 van 5 bollen17 apr 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
we zijn er heen gegaan voor een zakelijk uitje we laten het regelen via een event bureau een 11 kamers voor 4 nachten , we komen aan vriendelijke te woord gestaan kamers zijn klaar , Echter je verwelkom toch de gasten met een Glas champagne of zo iets ,

Welkom dat u gekomen voor onze accommodation .. Maak er een feestje van ..

Datum van verblijf: april 2023
Kamertip: geniet van de plek
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 apr 2023
Bonjour, merci pour votre retour ! Ce fut un plaisir de vous accueillir chez nous. En espérant vous revoir chez nous la saison prochaine !
0.2 km van Fahrenheit Seven Val Thorens
0.6 km van Fahrenheit Seven Val Thorens
Bar/lounge
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 8 maart 2023

Een fijn hotel met zeer aardige staf, zeer klantvriendelijk. De kamers zijn top maar een balkon was wel heel fijn geweest. Ontbijt zeer uitgebreid en het is zeker de moeite waard een avond in het hotel te eten. Goede niet al te grote kaart en goede wijn. Prima ook gelegen aan de piste en goed tov het dorp. De bar functioneert duidelijk minder: lang wachten op überhaupt contact en daarna nog langer op je bestelling. Enige kritiekpunt.

Datum van verblijf: februari 2023
Fahrenheit Seven, Propriétaire van Fahrenheit Seven Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2023

Merci pour votre retour détaillé. Nous essayons toujours d'offrir l'expérience la plus agréable à chacun de nos clients. Votre commentaire sera remonté à nos équipes, et on espère tout de même vous accueillir de nouveau pour un séjour mémorable !

Beoordeeld op 17 januari 2022

We hebben hier fantastisch genoten!!
We verbleven hier 5 dagen tijdens de nieuwjaarsperiode 21 - 22. Heel gezellig van sfeer, super ontbijtbuffet, lekkere cocktails in de bar.
We hadden half pension (3-gangenmenuutje met keuze) dat je kan gebruiken in een van de 2 restaurants.
Le Zinc is gezellig maar allemaal in lage zeteltjes dus eigenlijk niet zo handig oudjaardiner was inbegrepen en heel lekker.
Spijtig dat het hotel geen balkons aan de kamers heeft maar wel een groot publiek terras met zicht op de piste, er passeren 3 liften met lekkere & hippe menukaart. Probleem is dat er ook externen zitten, zodat hotelgasten soms geen plaats hebben.ls je 's avonds a la carte wil eten, krijg je wel diezelfde kaart en als diner is ze niet zo geschikt.
We sliepen in een leuke gemoderniseerde kamer met badkamer en apart toilet.
Gratis badmantels en sloefjes & mooie sauna
Grootste troef is de ligging op de piste en toch dichtbij het centrum. Skilockers per kamer en verwarmd!
het personeel is heel vriendelijk, niets is hen teveel maar ze zijn soms wel wat verstrooid :-)
Het hotel heeft geen eigen parking waardoor je auto wel ver weg op een openbare parking moet geplaatst worden. er is wel een shuttleservice.
Ze waren wel tolerant naar gasten zonder mondmasker aan het ontbijtbuffet en in het restaurant (personeel zie daar niets over), dat gaf me wel een minder goed, onveiliger gevoel :-(.
Maar we komen zeker terug!

Kamertip: de liften zijn druk bezet, dus wij waren blij met onze kamer op de 1ste verdieping. De sauna is daar ook, dus handig
Datum van verblijf: december 2021
Équipe Fahrenheit Seven, Propriétaire van Fahrenheit Seven Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2022

Dear Helga,

Thank you for taking the time to comment your stay at Fahrenheit Seven Val Thorens.

We are glad to read that you appreciated the flexibility of our half-board formula and we have taken note of your feedback regarding the restaurant. We will improve the few points you have mentionned.

Also, we are happy if you liked our rooms, their amenities and our location ski in ski out.

We hope to see you again.

The Fahrenheit Seven team

Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel. Hip en trendy. Alles is goed verzorgd en de kamers zijn prima!

Personeel is heel vriendelijk. Ontbijt is prima voor elkaar en alles ligt er eigenlijk wel en wat er niet ligt is eventueel te bestellen en wordt geregeld.

Avond eten hebben we in het dorp gedaan. Zo veel goede restaurants in Valtho.... zonde om elke avond in het hotel te eten.

Een paar drankjes aan de bar kost je wel wat extra’s..... de prijzen liggen behoorlijk hoog. Maar dat is een bekend verhaal in Valtho.

Ski lockers zijn verwarmd en er zit zelfs een bar bij de in/uitgang naar de piste!! 🤣🤣

Lokatie is top! Direct aan de piste en aan de rand van het centrum aan een doodlopende weg dus weinig lawaai van de omgeving... (lallende kroeg gangers ed.)

Zou er zeker nog een keer naartoe gaan.

Datum van verblijf: februari 2020
DSolene7, Responsable réception van Fahrenheit Seven Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Dear Johnnynep,

Thank you for your feedback on our hotel Fahrenheit Seven Val Thorens.

We are happy to read you liked the trendy decoration of the hotel and its situation, ski -in and ski-out but also far from the noisy area of Val Thorens. Two restaurants and four bars are at your disposal inside the hotel but it is true that the city offers a wide range of restaurants at walking distance of the Fahrenheit Seven.

It is a real pleasure to know that you appreciated the service provided by our dedicated team.

We hope to have the opportunity to welcome you again soon.

Beoordeeld op 11 december 2019

Weer eens heel iets anders, eten aan een lage tafel, live achtergrond muziek en fantastische gerechten. Alleen de wijnen zijn nogal aan de prijs. Het hotel ligt aan het einde van een rustig straatje! Leuke Kerstversiering en het hotel/restaurant heeft een gezellige en knusse sfeer. De gerechten zijn een beetje Fusion-achtig. Wij deelden een aantal voorafjes en zo ook de hoofdgerechten. Alles was lekker!

Datum van verblijf: december 2019
DSolene7, Responsable réception van Fahrenheit Seven Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Dear Anna,
Thank you for sharing your experience about your recent visit in our hotel. It is such a pleasure to read that you enjoyed the warm atmosphere of the Fahrenheit Seven and à la carte dishes offered by our restaurants le Zinc et la Rotisserie. I’m so glad that you consider your dinner as a delightful experience!
We look forward to welcoming you very soon at the Fahrenheit Seven Val Thorens.

Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Prima kamers, goede bedden, uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Wat valt er dan op aan te merken? Kleine dingen, zoals de badkamer die geen raam heeft maar ook slechte ventilatie. Na een douche staat dus niet alleen de badkamer maar ook de kamer in de damp omdat je deur maar openlaat om nog wat zuurstof over te houden. En de WiFi...er is speciaal voor gasten WiFi maar het is zo langzaam. Dat kan eigenlijk niet meer in 2018. Verder een prima hotel, waar ik zeker terug zou komen. Prijsniveau is zoals verwacht in Val Thorens, alles is hier nu eenmaal wat duurder.

Datum van verblijf: april 2018
Solène D, Responsable réception van Fahrenheit Seven Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2018

Thank you for choosing Fahrenheit Seven for your stay in Val Thorens and for your kind words about the hotel.

We are delighted to read our comfortable accommodation, and especially the great guest service met all your expectations and you enjoyed your time with us.

Although, we are sorry to hear that the ventilation in your bathroom and the WIFI were dysfunctional. We are taking your comment into account to make improvements during the summer such as the installation of internet fiber.

We are looking forward to welcoming you back next year!