“Met de familie een hapje gegeten.”
Beoordeling van LE RENDEZ VOUS

LE RENDEZ VOUS
Geclassificeerd als nr. 20 van 82 Restaurants in Val Thorens
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie een hapje gegeten. Prima eten en goede bediening! Gezellige inrichting en ook niet al te duur.

Datum van bezoek: februari 2020
Sightsee739407, Autre van LE RENDEZ VOUS, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Dear Paula,

It is a real pleasure for us to see that you have enjoyed your meal in our restaurant.
Thank you so much.
We hope to see you again this week.

The Rendez-Vous team

5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk restaurant met heerlijke pizzas van een kok uit sicilie zeker de moeite waard
Het restaurant zit net een stukje naar boven waardoor er minder drukte is van de skipiste onderaan

Datum van bezoek: april 2019
CATHYC3255, Propriétaire van LE RENDEZ VOUS, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Dear Collin,

Thank you so much for your delicious review about your experience in our restaurant.
Our Napolitan pizzaiolo will be so happy to note that you have enjoyed our pizzas.

We will share your appreciation with him.
Hoping to welcome you again.

The Rendez-Vous team.

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor val thorens begrippen heeft dit restaurant een goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2019
CATHYC3255, Propriétaire van LE RENDEZ VOUS, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Dear Sander,

We are so happy to note that you have enjoyed your meal in our restaurant.
Thank you so much for your very good review.

We will share it with all the staff.
Hoping to welcome you again.

Best regards.
Natacha

26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier vroeger altijd om te lunchen. Nu sinds lange tijd weer eens gaan eten dit keer diner. Hadden gevraagd of kinderen eerst mochten eten en 3 vd 4 kregen het met onze voorgerechten terwijl de 4e moest wachten. Lasagne was in het midden koud maar omdat we inmiddels zolang hadden moeten wachten op het hoofdgerecht maar beetje gemixt met het buitenste gedeelte. Rest vd hoofdgerechten ook niet echt bijzonder. Misschien toch te verwend bij andere restaurants.

Datum van bezoek: december 2018
CATHYC3255, Propriétaire van LE RENDEZ VOUS, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Dear Bianca,

Thank you so much for your review even if your experience in our restaurant has not been completely perfect.
We would like to apologize for the problems you had during your diner.
We really want to bring a very perfect service to our customers.

We hope to welcome you again anyway.
Best regards.
The Rendez-Vous staff

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, met 6 volwassenen en 4 kinderen en iedereen heeft zitten smullen. Bediening perfect. Prijs kwaliteit perfect

Datum van bezoek: mei 2018
CATHY C, Propriétaire van LE RENDEZ VOUS, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dear Arnoud,

It was a real pleasure for us to read your very good review about our restaurant.
You say that your dinner was perfect, it is so pleasant for us to satisfy our guests.

We will share your appreciation with all the staff.

Hoping we will welcome you again this week or next year.
The RENDEZ-VOUS team

Reizigers die LE RENDEZ VOUS bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In LE RENDEZ VOUS geweest? Deel je ervaringen!