Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
GGI85
Altea, Spanje

Genoten van dit hotel!

Beoordeling van Le Fitz Roy
4,0 van 5 bollen21 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Samen met mijn man en vrienden (andere kamer) hebben wij ontzettend genoten van dit hotel!

Onze kamer was erg ruim. Het bed sliep fantastisch, erg comfortabel. Alles was netjes, strak en schoon.
De badkamer was mooi maar met alleen een ligbad en geen aparte douche niet erg praktisch helaas.

De service hebben wij als uitstekend ervaren. Ja soms moet je heel even wachten maar het was erg druk. Auto word voor je weggebracht en gehaald.

De Spa vonden wij erg fijn. Na een lange dag op de piste altijd heerlijk om een lekker warm zwembad in te duiken. Ook was er een stoombad en sauna aanwezig. Ook erg prettig dat we bij vertrek na het uitchecken na een dag piste nog gebruik mochten maken van de Spa en zo weer fris en fruitig aan onze reis terug zijn begonnen.

Het eten op het terras was goed alleen ben ik het eens dat de drankjes en erg duur zijn.

Al bij al zou in dit hotel zeker aanraden en zou ik ook zeker terug komen hier.
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Service Communication, Marketing van Le Fitz Roy, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 mrt 2023
Dear Sir,

Thank you for the great review of our hotel and sorry i am not able to answer in german.
We are glad that you enjoyed your stay with your family and we hope to see you again very soon.
Thank you for all your comments, i will share them with our team.

Sincerely,

Barthélemy Bauters
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • eDreams
0.2 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • eDreams
0.2 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Algotels
0.0 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Algotels
0.2 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • eDreams
0.5 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • eDreams
0.3 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • eDreams
0.6 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Zwembad
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • eDreams
0.4 km van Le Fitz Roy
Restaurant
Bar/lounge
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Algotels
0.4 km van Le Fitz Roy
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordelingen (377)
Beoordelingen filteren
377 resultaten
Waardering van reizigers
218
66
57
29
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
218
66
57
29
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 377 beoordelingen
Beoordeeld op 16 maart 2023 via mobiele applicatie

Hotel:
Super service, zeer vriendelijk personeel;
Mooi recent gerenoveerd hotel en kamer;
Meer dan 5 ster waardig.

Restaurant:
Service goed;
Eten mag iets verfijnder om binnen zelfde kwaliteitslabel te passen.

Bar;
Zeer vriendelijke bar service met juiste assortiment cocktails.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Climber05975379631
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Service Communication, Marketing van Le Fitz Roy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2023
Google-vertaling

Dear Climber,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again next year with your family.

Sincerely,

Barthélemy Bauters

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

De hoge prijs voor overnachting is te verwachten voor een 5 sterren hotel, echter had dit hotel beter 4 sterren kunnen hebben.

De minpunten:
- het personeel spreekt geen engels, gaf verkeerde tijd door voor ontbijt en openen skilift
- geen actie na aangeven lekkage in de kamers
- kapotte handvaten en doucheputjes
- de kamers zijn ont-zet-tend klein, na de plattegrond bekeken te hebben hebben ze ons in de 3 kleinste kamers gezet
- badkamers nog kleiner dan klein
- half uur wachten op koffie bij ontbijt
- glas jus d’orange kost 12 euro
- cola in het hotel op, dus kregen we het de volgende dag niet uit een flesje coca cola maar waarschijnlijk uit een supermarktfles, nog steeds kostte dit 8 euro per glas
- warm water was ‘s avonds na 22/23u op.

Pluspunten:
- locatie
- uitgebreid ontbijt
- goeie bedden
- mooi zwembad

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank femke123456789
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Service Communication, Marketing van Le Fitz Roy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021
Google-vertaling

Hello, thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry to hear about your deception. Still, your opinion is taken into consideration and our teams will be informed. We always try to improve our services, therefore, your comment is very helpful. Please note the hotel is going under renovation for the next winter season. We will be pleased to welcome you again in a new atmosphere. Have a great day,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 april 2018

Wij hadden een midweek geboekt. Prima ontvangst, personeel erg aardig en behulpzaam. De uitgang naar de piste was een uitdaging. Vanwege de sneeuwval erg stijl en glad. Eén keer zijn we geholpen door een medewerker die onze skies op de piste legde. De weg terug dienden we via de achterzijde (langs de eetzaal of via de hoofdingang te nemen, omdat de trap naar het skidepot te gevaarlijk was. Slaapkamer qua formaat redelijk. Badkamer enigszins klein. Douche is boven het bad opgehangen en toilet naast het bad. Graag douchten wij ons 2 keer per dag en op een dag kregen wij slechts 1 x schone badlakens, Ontbijt perfect, van alles voldoende, ondanks het feit dat de periode (2e week april) en het hotel lang niet vol was. Dinerkeuze uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. De keuze van groente was zeer beperkt (bij praktisch elk hoofdgerecht dezelfde fijne sla). Zelfs ook bij enkele voorgerechten en het kaasplankje. Aan de steak zat erg veel vet. De prijzen op de menukaart waren veel te hoog voor hetgeen je kreeg. Een glas (simpele) rode wijn 14 euro, klein biertje 9 euro en flesje cola 8 euro. De laatste avond hebben wij in het nabijgelegen restaurant Le Val Thorens (4****) gegeten van dezelfde hotelgroep (dat was nl. een mogelijkheid). Prijzen- en kwaliteit om het even, waarbij het eten op een formica tafel werd opgediend. Wanneer u gaat, reserveer logies/ontbijt. Wij hadden een kamer aan de pistezijde waar we hinder ondervonden van vakantiegangers, die graag tot laat doorgingen en buiten lawaai veroorzaakten, wat binnen hoorbaar is.

Kamertip: Wellicht geeft een kamer aan de straatzijde minder lawaai?
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Bob G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
LesHotelsDenHaut, Responsable commercial van Le Fitz Roy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018
Google-vertaling

Dear Bobg1958,
I hope this message finds you well. Thank you for letting us know your experience, this is for us a good way to improve.
I was waiting to have future season information to give you before answering to you. I will do my best to be as transparent as possible in my answer, this is very important for me.
In regards of our food and beverage concept, and of our rates, I want to inform you that we took 2 decisions for next winter, first the concept will be different, and not a gastronomic restaurant anymore. We totally reviewed it to offer to our guests a menu of classic French and Alpine dishes, and we will put our efforts to find the best and fresh ingredients, and to make sure that our guests will eat the good quantity, that they will be served faster, and for a better rate. We reviewed our Half board supplement this year, so we can offer this new concept at the best rates, so 38€ / person, a very competitive rate for a 5* hotel in Val Thorens. The half board will also give to our guests 5 different possibilities to use it. In regards of our bar rates, we will have also new rates, competitive for the 5* market of Val Thorens.
In regards of the towels in your bedrooms, you are completely right, we also change the towels once a day. However, I understand that you are used to shower twice, and I am sure that If you explain it at our reception desk, we would be happy to help you, and to give towels twice a day.
I hope you will give us a second chance in the future I would be happy to show you that we are making real improvements to ensure you the best experience next winter.
I stay of course at disposal for any additional information, and I wish you a lovely day.
Warm regards,
Marc Charlot, DSM, Les Hôtels d’en Haut.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 april 2018 via mobiele applicatie

Voor een zogenaamd 5 sterren hotel waarvoor je de hoofdprijs moet betalen viel dit erg tegen.
Kamers, ondanks comfort kamers, waren erg klein met een minimale badkamer (douchen in de badkuip....).
Het ontbijt was elke ochtend zeer matig, er was altijd wel ergens een tekort van.
Daarnaast waren de drankjes aan de bar svhreeuwend duur. Een glaasje (open) wijn vanaf 15 Euro in een klein glaasje en je kon duidelijk proeven dat de wijn al enkele dagen open stond.
Gelukkig hebben we fijn geskied....

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank E181QQjohnv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
LesHotelsDenHaut, Responsable commercial van Le Fitz Roy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018
Google-vertaling

Dear John,
Thank you for your message. I hope mine finds you very well.
I am sorry it took some time to answer to you, but it was important for me to define our new concept first, so I can give you actual real information and improvements, and not just apologizing.
First, I understand, and I regret that your experience with us was not what you were expected. We always listen our guests and are working hard to give better service and to improve our concept and brand.
Following your message, I can give you some news about what we will do next winter:
- We reviewed our breakfast concept, it will be fuller, and more generous.
- The rates of the bar will be reviewed, and the choice enlarged, so we can give a better experience for a better rate.
- We also reviewed our Hal Board concept and know that we will give our guest different options to use it (5 in total). One of these solutions is to use the half board amount as a credit used in the bar, instead that eating at the restaurant. So, our guests will be able to spend the evening with cheese or charcuterie plates and drinks, listening to one of our artist, like for example this amazing jazz singer coming directly from New York.
And for your information, we also reviewed our restaurant concept, that used to be for years a gastronomic restaurant. Next winter, we will serve to our guest French and alpine classic dishes, based on the freshness and high quality of our ingredients. We also are conscient that after a long day of ski, our guests want to eat quality and quantity, and to be served fast and not spend 2 hours eating every evening. This is what we will offer next winter.
In regards of your comment on the size of our rooms, the hotel has different room types, and the superficies of each room is clearly written on our website and given boy our booking department team. Maybe you didn’t see it while you were choosing the room.
I hope this message will help you to see that we are listening to you, and that we are doing our best to become better and better.
I stay of course at disposal for any additional information, and I wish you a nice day.
Warm regards,
Marc Charlot, DSM, Les Hôtels d’en Haut.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 april 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, goed gelegen. Kamers zijn zeer verzorgd en voorzien van alle comfort. Ook de spa is echt top. Maar het grootste pluspunt is de vriendelijkheid van de medewerkers. Dit is echt een voorbeeld voor veel hotels. Kortom, dit hotel is echt aan iedereen aan te bevelen.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank hugobruynseels
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
manila_micci, General Manager van Le Fitz Roy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2016
Google-vertaling

Bonjour,
First of all thank you so much for posting here your thorough review.
I am happy that your stay was everything that you expected.
We surely hope to have you stay again with us soon.
Warmest regards, Manila Micci - Hotel Manager of Le Fitz Roy

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken