IsabelleTurkery
Wervik, België

Super verblijf in top hotel

Beoordeling van Altapura
5,0 van 5 bollen8 jan 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel is echt zijn 5 sterren waard. We verbleven er voor een 6daagse skireis. Op zich al een pluspunt dat het niet verplicht is om te boeken voor 7 dagen van zaterdag tot zaterdag, zelfs tijdens schoolvakantie. Hele rustige ligging met perfecte ski-in en ski-out. Hotel is niet in het drukke centrum. Het is gesitueerd beneden in Val Thorens, aan de skilift Plein-Soleil. Het busje van het hotel brengt je waar je heen wilt in Val Thorens. We hadden ook een parkeerplaats in de ondergrondse garage. Onze kamer (suite famille) was ruim, inkom met kapstok, 2 ruime kleerkasten, badkamer, dubbel bed en salon, aanhorige kamer met 2 bedden (2x 80cm op 1m80) en bureautje met kast en met een heel mooi uitzicht uit beide kamers. Badkamer met wc, bad en douche. Geen apart toilet. Alles was proper. Kamerservice was ok. Het hotel zit goed ineen. Circulatie was eenvoudig en doordacht. Hele mooie Spa en (buiten-binnen)zwembad. Verzorgde ski-shop met vriendelijk onthaal en kwalitatief skimateriaal. Skiroom met lockers was ook ok. Verder was er ook een hele gezellige en ruime bar in het hotel. Met 3 restaurants. Casa alta is heel verzorgd restaurant met Italiaanse keuken. La Laiterie is even verzorgd, maar dan plaatselijke kaas specialiteiten zoals raclette en fondue. Restaurant 2 mille 3 is ‘s avonds een hele uitgebreide buffet formule met dagelijkse afwisseling. De 3 restaurant waren in ieder geval lekker ! Het personeel in het hotel was over de hele lijn heel vriendelijk en super behulpzaam. Een echte topper dus.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bérengère Egron, Guest Services / Front Office van Altapura, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 jan 2023
Dear Madam Turkery,

We were very happy to welcome you and your family to Altapura.
Thank you for taking the time to share your feedback with such a detailed review.
We are thrilled to read that you will keep a great souvenir from this family stay.
The entire hotel is design to offer a comfortable stay : one ski locker per room and direct access to the slopes, three restaurants including one buffet changing every day, to satisfy all the specific diet, warm and cozy spa for a relaxing moment after a day skiing, kids club for our youngest guests.
We are glad that you enjoyed your Family Junior Suite. We could suggest booking a Family Duplex room for your next stay if you would like separated toilets; it also offers two bathrooms.
We look forward to welcoming you back.

Kind regard,
Satisfaisant
  • StayForLong
  • Agoda.com
0.1 km van Altapura
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
0.9 km van Altapura
  • ZenHotels.com
0.8 km van Altapura
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 11 april 2018 via mobiele applicatie

Ieder personeelslid is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je auto wordt na aankomst geparkeerd en al de bagage direct naar de kamer gebracht. Telefoons van kinderen worden persoonlijk naar ons toegebracht. Ideaal dat ze een eigen skishop in het hotel hebben met perfecte service.
Je skiet vanuit het skihok zo de piste op, ideaal .
Fitnessruimte niet al te groot, maar alles aanwezig . Mooi en proper.
Kamers zien er prima uit, daar is hooguit iets te zeggen van kleine afwerking . Prima badkamer met bad én douche .
Kamers worden 2x per dag opgeruimd en schone handdoeken. S avonds flesje water gebracht. Met Pasen stond er een mooi en lekker chocolade ei op de kamer.
Het is niet goedkoop maar de service is écht top. Iedereen spreekt heel goed Engels. Eten heel goed. We komen hier graag weer terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 28 januari 2018 via mobiele applicatie

Voor de vierde maal ter plaatse geweest telkens in januari. Eens te meer een perfect verblijf met top-eten in restaurant Les Enfants Terribles. De service van maître Nicolas en de culinaire klasse van chef Mathieu staan buiten kijf.
De vriendelijkheid van het personeel is oprecht en zeer aanstekelijk. Dikke pluim ook voor de manager Mevr Emilie om een klein probleem heel snel en correct op te lossen.
Samen gevat een tophotel dat ik aan iedereen sterk kan aan bevelen!!!

Datum van verblijf: januari 2018
E_Pajevic, Directeur général van Altapura, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2018

Chers Clients,

Vous nous faites l'honneur tous les ans de nous visiter et c'est avec un grand plaisir que nous avons accueillons...

Quel plaisir que notre hospitalité vous rende heureux...

Toute l'équipe vous attend avec impatience!

Altapurament Vôtre

Emilie PAJEVIC

Beoordeeld op 27 december 2016

Wij zijn voor de 2de keer in het hotel. (3j geleden nog eens) De problemen die we toen ondervonden zijn er nog steeds, alleen veel erger. Het meubilair in het buffet restaurant is versleten. Stoelen vol plekken en er is niet één tafel waar je geen servet onder een poot moet steken + alles stinkt naar de grillplaat. Weinig afwisseling van eten zowel 's morgens als 's avonds. De rest van een bestelde fles wijn kunnen ze NIET voor je bewaren tot morgen. Het personeel in de bar hebben een opleiding gekregen wegkijken van je klanten + 6 glazen uit een wijn fles krijgen, en deze is prijzig. Duurt eindeloos lang voor je iets kan bestellen. De hotel manager loopt Nanny te spelen met de kids in het restaurant. Urinoirs lekken, plekken op de muur. Wat betreft de kamer: bestellen met uitzicht is geen garantie. Hygiene en properheid kan beter. In een 5* hotel verwacht je VEEEEEL meer dan dat hier aangeboden wordt. De prijs is er.... de service niet!!

Kamertip: goedkoopste kamer nemen
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 18 maart 2016 via mobiele applicatie

Ongekend hoe onbeschoft je hier wordt behandeld door de bediening. Mensen staan met een arrogantie van heb ik jou daar te niksen achter de bar en als je eindelijk iets mag bestellen duurt het verschrikkelijk lang voordat je het krijgt. Bovendien zijn de prijzen belachelijk hoog. Een Gin-tonic kost 21 euro. Een simpele fles wijn kost 50 euro en ook dan is een kwartier wachten meer dan normaal. Prijzen in nachtclubs zijn vriendelijker.
Eigenlijk zijn alleen de dames achter de receptie vriendelijk, de rest van het personeel is arrogant, brutaal, onkundig en simpelweg ongeïnteresseerd.

Val Thorens is een mooi skigebied maar ons zien ze nooit meer terug in dit overgewaardeerde en overpriced hotel.

De Spa heeft een fijn maar klein zwembad en maar één jacuzzi. De sauna is redelijk maar er zijn geen ligbedjes om op te liggen na een dag skiën?!? Alleen wat kussens met vochtplekken erop.

Verder verwacht je in een hotel als dit normale, nette gasten maar er loopt verschrikkelijk veel ordinair volk rond. Voornamelijk luidruchtige Franse kerels met kaalgeschoren hoofden en tatoeages.
Je vraagt je oprecht af hoe ze hun geld hebben verdiend.

Kortom, van een hotel met die prijsniveau mag je een veel meer verwachten. Het is al met al een grote teleurstelling.

Niet heen gaan.

Datum van verblijf: maart 2016
E_Pajevic, Directeur général van Altapura, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2016

Dear Client,

Further to your comment, you have taken the time to give us your opinion about your stay in our hotel, and we thank you.
After reading your feedback, I noticed that the service did not meet your expectations, and I beg you to accept my apologies. Be assured that the necessary corrective measures have already been taken to ensure that the quality level meets your expectations and earns your trust when you next stay with us.
Looking forward to welcoming you shortly in one of the hotels of the Sibuet network.

Yours sincerely,

Emilie PAJEVIC

Beoordeeld op 7 februari 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met een onweerstaanbaar vriendelijk team dat je een perfect verblijf bezorgt. De kamers zijn zeer luxueus met alle high-tech mogelijkheden en prachtig zicht op de piste.
Het eten in het restaurant 'les enfants terrible' was indrukwekkend met een zeer inneembare bediening door Damien en vrouwelijke medewerkers.
In een woord een super hotel om een skivakantie te maken!!
Wij zijn al in 2014 geweest en zullen na dit jaar zeker en vast terug komen.
Hotel Altapura = top !!!!!!!!

Datum van verblijf: februari 2016