Bediepen
Gent, België

Eten is geen 4 sterren waard, echt ondermaats!

Beoordeling van Le Val Thorens
3,0 van 5 bollen15 jan 2017 beoordeeld
Wij hebben er 1 week gelogeerd in januari 2017.
Kleine kamer, wel heel proper en vernieuwd. Heel kleine badkamer. Kamers aan de straatzijde ondervinden wel veel lawaaihinder.
De ligging van het hotel is perfect, het personeel is heel vriendelijk maar het eten is echt ondermaats!
Het ene restaurant is ongezellig, echte refter zonder tafelkleed op tafel, allemaal HEEL basic en ongezellig. Beperkte kaart waaruit je kan kiezen, als je een week verblijft heb je alles gegeten, toch als je alles lust... De dagsoep was 3 dagen na elkaar dezelfde.
Het restaurant La Fondue is wel gezellig en lekker.

De hamam was defect en er was een probleem met de temperatuur op de kamers. Iedereen kloeg erover, het was snikheet hoewel de verwarming volledig uit stond.
Het personeel is komen kijken maar wist zelf niet waar de warmte vandaan kwam?!

Er is geen parkeergelegenheid in het hotel, je wordt verwezen naar een publieke parking. 1 week kost daar rond de 78€, als je via het hotel reserveert rekenen ze 104 euro!! Zelf regelen is dus de boodschap!
Datum van verblijf: januari 2017
Kamertip: Indien je een goede nachtrust wenst, neem geen kamer aan de straatzijde.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Le Val Thorens
  • Booking.com
0.3 km van Le Val Thorens
Meer hotels in Val Thorens bekijken
Beoordeeld op 11 maart 2016 via mobiele applicatie

Perfecte locatie. Ruime kamers. Goed ontbijt. Leuke terras voor apres ski. In het hotel is een skiverhuur. Zeker aan te raden!!!
Geen last van geluidsoverlast oid. Spa en zwembad is wat klein maar ok. Aparte ruimtes waar je je kan omkleden.

Datum van verblijf: maart 2016
Guillaume T, Directeur général van Le Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2016

Dear Guest,
Thank you for your lovely comment !
It is a pleasured to know that you had a nice experience in Le Val Thorens during your stay. We do hope to welcome you back soon.
Warmest Regards, Guillaume Tagliabue - Hotel Manager

Beoordeeld op 3 februari 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel direct op de piste, vriendelijk personeel. De kamers zijn zeer proper en naar franse normen vrij ruim, de badkamer is wel heel klein. Tijdens ons 1 ste verblijf hadden we half pension, maar het avondeten valt nogal tegen dus hebben we de 2de keer kamer en ontbijt genomen. Veel beter.Zeer goede welness en spa.

Datum van verblijf: maart 2015
Guillaume T, Directeur général van Le Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2016

Dear Guest,
Thank you for your feedback, we are glad to know that you enjoy your stay in Le Val Thorens. We do hope to make you life a great experience in our restaurant during your next stay.
Kind Regards, Guillaume Tagliabue - Hotel Manager

Beoordeeld op 22 december 2015

Wij hebben hier begin december gelogeerd, algemene indruk was oké. Op enkele punten waren de verwachtingen toch wat hoger. De kamers waren oké, maar aan de kleine kant. De slaapkamer zelf was opgefrist maar de badkamer en de aparte toilet waren dat niet echt. Vooral het eten viel erg tegen, het menu is +/- 10 dagen hetzelfde, elke dag zijn er wel suggesties. Geen van beide zijn 4 sterren waardig, gewoon keuken, eerder sober opgediend en smaakloos. Er was een ander restaurant met fondue en raclette deze was wel oké.
Pluspunt van dit hotel is de super ligging, de spa en het vriendelijke personeel. Goed voor 1 keer maar dan zijn er andere hotels meen ik.

Datum van verblijf: december 2015
Guillaume T, Gérant van Le Val Thorens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2015

Dear Jim G,
Thank you for your comment and your kind words,
We look forward to welcome you back and we hope that you will enjoy our restaurants experience,
Kind Regards, Guillaume Tagliabue, Hotel Manager.

Beoordeeld op 21 december 2015

Zonet een hele leuke vakantie achter de rug. Personeel hotel uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Hotel is zeer goed gelegen, hartje centrum.
Kamers zijn klein maar in orde. Hygiëne kan veel beter, overal vuile tapijten met plekken.
Het eten is zeker geen vier sterren waardig. Het gaat om een beperkte kaart met smakeloze maaltijden. Gelukkig is er aan het hotel een alternatief voor fondue of raclette. Wij verbleven maar enkele dagen, dus ok, maar dit is niet voor elke dag...
Kijk ook de eindafrekening na want klopte ook niet met de realiteit!

Kamertip: Kies zeker geen kamer op de bovenste (vierde) verdieping want de lift gaat maar tot derde verdieping.
Datum van verblijf: december 2015

Dear Guest,
Thank you for your feedback,
We are glad to know that you had a nice stay at Le Val Thorens,
We hope to welcome you back soon,
Kind Regards, Guillaume Tagliabue, Hotel Manager.

Beoordeeld op 20 oktober 2014

We hebben hier 2 weken overnacht tijdens onze skivakantie. De eigenaar en het personeel van dit prachtige hotel hanteren de volgende formule met succes: behandel je gasten als je beste vrienden. Zowel het hotel als het restaurant behoord volgens ons tot de absolute top. Ik denk dat wij hier nog veel zullen terugkeren. Een 10 !!!

Kamertip: Alle kamers zijn perfect.
Datum van verblijf: januari 2014