“Een heel gastvrij trosje kersen op ieder gerecht ”
Beoordeling van Chalet de la Marine

Chalet de la Marine
Geclassificeerd als nr. 9 van 82 Restaurants in Val Thorens
Prijsklasse: € 20 - € 75
Keukens: Deli, Frans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe welkom kun je je voelen? Het is een warm bad; vrolijke en gastvrije bediening, lekkere kaart, prachtige plek.

Dat maakt het een van onze favoriete stops in het gebied.
En als je meetelt dat ze er al een lang seizoen op hadden zitten; alsof we de eerste en enige bezoekers waren; het werkplezier spat er vanaf. En dat is de lekkerste smaak, toch?

Datum van bezoek: mei 2023
Yak Yéti, Propriétaire van Chalet de la Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2023

Bedankt voor uw komst naar Chalet de la Marine op de laatste skidag van het seizoen!
We waren erg blij om u te verwelkomen, bedankt voor uw getuigenis hier op Tripadvisor.
Wij wensen u een geweldige zomer en hopen u volgende winter weer te zien,
Het Chalet de la Marine team

28 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm de moeite waard om hier op de berg te gaan lunchen. Mac and cheese, hotdog én een wrap besteld. (De rest weet ik niet meer want we zijn hier meerdere dagen geweest)
Enorm mooi uitzicht aardige mensen werken hier.

Datum van bezoek: april 2023
Yak Yéti, Propriétaire van Chalet de la Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2023

Thank you for choosing the Chalet de la Marine for your daily ski break!
See you next winter, The team of the Chalet de la Marine

20 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt drie verschillende opties al daar. Luxe, self-service of alleen wat drinken. De rij duurt wat lang als je tijdens de lunch komt, maar het eten is het wachten waard.

Datum van bezoek: januari 2022
73valtho, Propriétaire van Chalet de la Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2022

Dear Philippe,
Thank you! We are delighted that you have found the package that suits you between the Tradition restaurant for a semi-gastronomic lunch, the self-service Bistro and the deckchairs for a drink.
Best regards from Val Thorens,
The team of the Chalet

9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke chalet op de piste om even te pauzeren na het skiën. Zeer toffe bediening en lekker eten. Je kan binnen en buiten zitten. Buiten kan je dus ook in het zonnetje zitten. Heb bij slecht weer binnen een warme chocolademelk gevraagd en je krijgt echt waar voor je geld. Lekker slagroom bovenop als je wilt en leuk afgewerkt met marshmallows en cacaopoeder en een mini twix, Snickers of bounty erbij. Voor te eten heb ik de frietjes en kipnuggets genomen en was echt lekker 😋 lekkere kip en goeie frietjes. Ook van portie krijg je zeker voldoende. Als je even lekker wil pauzeren zeker een aanrader. Combinatie van de leuke bediening en lekker eten maken je dag zeker goed

Datum van bezoek: februari 2020
73valtho, Propriétaire van Chalet de la Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Thank you for you feedback,

We alway do our best so you feel confortable and so you can have a good experience, good memories here with us, as in the table service than you the food quality!
We are happy you had a good time,

Hoping to see you very soon,

- The Chalet de la Marnie's team

8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beter als niet iedereen ‘t weet, maar dit is écht toprestaurant! Ontzettend vriendelijke bediening, maar bovenal fantastische plek én heerlijk eten. De tomahawk steak was perfect bereid, maar ook de andere gerechten smaakten gewoon goed. Na iets teveel genepi’s huiswaarts gekeerd, mooie afsluiting van ‘t skiweekend met dit mooie gezelschap. Handig om te weten is dat je pas op de ochtend zelf (vanaf 9 uur telefonisch) kan reserveren. Absoluut de moeite waard!

Datum van bezoek: februari 2020

Thank you very much for your feedback,

We hope you had a good time eating at the restaurant, we do our best so you can feel confortable and have a good time.
We work with local and fresh products, and try to offer you the best meal and table service as possible,

Hoping to see you soon,

- The Chalet de la Marine's team

Reizigers die Chalet de la Marine bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In Chalet de la Marine geweest? Deel je ervaringen!