“Super restaurant ”

Il Gusto
Geclassificeerd als nr. 15 van 82 Restaurants in Val Thorens
Prijsklasse: € 16 - € 43
13 april 2023 beoordeeld

Twee keer gegeten tijdens onze vakantie
Aanraders zijn de steak tartare, pizza ik gusto, poke bowl en de carpaccio

Datum van bezoek: april 2023

8 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afsluiter van ons verlof wilden we nog snel een hapje gaan eten. We lieten ons verleiden tot een tataki van tonijn en carpaccio als voorgerecht en een pizza als hoofdgerecht. Alles was overheerlijk en supermooi gepresenteerd! Een aanrader!

Datum van bezoek: april 2023
18 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Il Gusto heeft een goede en gevarieerde kaart. De bediening was super: gezellig, vriendelijk en snel. De voorgerechten waren perfect, vooral de kip springrolls waren fantastisch. De tonijn tataki was wel wat aan de prijs, maar het was die prijs absoluut waard! Heerlijk! De burger was goed te doen maar niet bijzonder. De tartare de boeuf en boeuf poke bowl waren ook erg goed. De poke bowl was goed samengesteld en goed vullend, voldoende vlees en groenten erin. De wok de gambas was goed van smaak, maar deed zijn naam niet echt eer aan met slechts 5 gambas in het hele gerecht :p

Kortom, een super tent waar we zeker terug komen als we weer een keer in Val Thorens zijn!!

Datum van bezoek: maart 2023
17 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het aller beste restaurant in de omgeving. Super lekker gegeten, meerdere keren, met een geweldig goede bediening.

Datum van bezoek: februari 2023
29 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzonder vriendelijk ontvangst! Het eten was fantastisch voor de prijs-kwaliteit. We werden alleraardigst bediend en vlot geholpen.
We hebben genoten van de bijzondere wijn die werd ook in prachtige glazen ingeschonken.
Een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: december 2022

Reizigers die Il Gusto bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In Il Gusto geweest? Deel je ervaringen!