“Ballentent met ballenpersoneel”

Jasper
Geclassificeerd als nr. 48 van 82 Restaurants in Val Thorens
Prijsklasse: € 10 - € 40
9 februari 2024 beoordeeld

Wat een ballentent, werden niet geholpen en van het kastje naar de muur gestuurd. Moesten 3x naar een andere tafel, onaardig en ongeïnteresseerd personeel, ogen rollen en diep zuchten. Manager is een zak, heeft geen idee hoe hij met mensen om moet gaan.
Deze tent lekker vermijden

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer
Marie VIGNIER, Marketing van Jasper, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2024

Ik wil dat u weet dat onze waarden bovenal de kwaliteit van ons onthaal en het respect voor de goede zorgen van onze klanten blijven. Blijkbaar was dit niet het geval tijdens uw bezoek. Ik betreur dit en wil u verzekeren dat dit incident geïsoleerd blijft.
Dankzij uw opmerkingen kunnen we onszelf in vraag stellen en de kwaliteit van onze diensten verbeteren.

5 mei 2023 beoordeeld

Zeer onvriendelijk personeel, bij elke vraag begint de mevrouw met het bruine haar te zuchten, de pasta was koud en hard, we moesten heel lang wachten tot we de drankjes konden bestellen. Geen belangstelling naar de gasten toe.

Datum van bezoek: mei 2023
1 april 2023 beoordeeld

Nadat wij binnen kwamen werden wij aan andere tafel gezet, omdat wij maar een drankje wilden nemen moest het eens overleg worden of wij mogen blijven. Wij voelde zich totaal niet welkom bij deze Restaurant/bar. Het duurde te lang en personeel was niet klant vriendelijk!

Datum van bezoek: maart 2023
4 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met het gezin tijdens de middag iets gegeten. Er was een suggestie kip met pasta. Het eten hadden ze op het bord gegooid en was van erbarmelijke kwaliteit. De hamburgers waren ook schandalig duur. Wel ideaal gelegen natuurlijk. Dus drink er gewoon een koffietje, maar ga er nooit eten.

Datum van bezoek: april 2022
5 mei 2018 beoordeeld

We verbleven een week lang in het appartement Village Montana, gelegen boven Jasper. We hebben diverse keren bij Jasper op het terras gezeten, maar zijn keer op keer behandeld als oud vuil. Zuchtend personeel, zeer langzaam personeel en zelfs onbeschoft personeel. We hebben besloten hier nooit meer terug te komen zolang het personeel hetzelfde blijft. Zonde, toplocatie.

Datum van bezoek: mei 2018
Marie V, Responsable relations clients van Jasper, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

We sincerely apologize to observe that you had a negative impression of our restaurant.
The satisfaction of our customers remains our priority and lies at the heart of our values. We truly regret that you had a false impression of our establishment. Your comments help us improve the quality of our service.

Reizigers die Jasper bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In Jasper geweest? Deel je ervaringen!