“Zeer onvriendelijk personeel”

Jasper
Geclassificeerd als nr. 48 van 82 Restaurants in Val Thorens
Prijsklasse: € 10 - € 40
5 mei 2018 beoordeeld

We verbleven een week lang in het appartement Village Montana, gelegen boven Jasper. We hebben diverse keren bij Jasper op het terras gezeten, maar zijn keer op keer behandeld als oud vuil. Zuchtend personeel, zeer langzaam personeel en zelfs onbeschoft personeel. We hebben besloten hier nooit meer terug te komen zolang het personeel hetzelfde blijft. Zonde, toplocatie.

Datum van bezoek: mei 2018
Marie V, Responsable relations clients van Jasper, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

We sincerely apologize to observe that you had a negative impression of our restaurant.
The satisfaction of our customers remains our priority and lies at the heart of our values. We truly regret that you had a false impression of our establishment. Your comments help us improve the quality of our service.

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen gaan lunchen, eten was top!
Personeel was zeer vriendelijk
Wij komen volgend jaar zeker terug!

Datum van bezoek: april 2018
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie keer van tafel moeten wisselen. Wachten tot we konden zitten terwijl er plaatsen vrij waren.

Relatief duur

Datum van bezoek: maart 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iemand schreef: arrogant personeel! Klopt!! Wij kwamen om 18.15 uur binnen. Er stond aangegeven diner vanaf 18.30. Dus wij dachten: dan nemen we vast een aperitief. Nee!! Vanaf 19.00 uur ging restaurant open 🤤. We zijn naar Le Chaudron Magique gegaan! Héél vriendelijk personeel!!

Datum van bezoek: maart 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant is de klant in ieder geval geen koning. Arrogant personeel, je word van de tafel gestuurd , omdat er mensen zijn die ook willen eten, en dat 1130 s ochtends als je nog je koffie niet op hebt. Later op de dag 16 als je zelf wat eten wil bestellen dan is de keuken gesloten. Wij zaten in het appartement boven dit restaurant. En komen zeker niet terug in dit restaurant, kwaliteit eten ook matig

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Jasper bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In Jasper geweest? Deel je ervaringen!