“Top! ”

Jasper
Geclassificeerd als nr. 48 van 82 Restaurants in Val Thorens
Prijsklasse: € 10 - € 40
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen gaan lunchen, eten was top!
Personeel was zeer vriendelijk
Wij komen volgend jaar zeker terug!

Datum van bezoek: april 2018

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie keer van tafel moeten wisselen. Wachten tot we konden zitten terwijl er plaatsen vrij waren.

Relatief duur

Datum van bezoek: maart 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iemand schreef: arrogant personeel! Klopt!! Wij kwamen om 18.15 uur binnen. Er stond aangegeven diner vanaf 18.30. Dus wij dachten: dan nemen we vast een aperitief. Nee!! Vanaf 19.00 uur ging restaurant open 🤤. We zijn naar Le Chaudron Magique gegaan! Héél vriendelijk personeel!!

Datum van bezoek: maart 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant is de klant in ieder geval geen koning. Arrogant personeel, je word van de tafel gestuurd , omdat er mensen zijn die ook willen eten, en dat 1130 s ochtends als je nog je koffie niet op hebt. Later op de dag 16 als je zelf wat eten wil bestellen dan is de keuken gesloten. Wij zaten in het appartement boven dit restaurant. En komen zeker niet terug in dit restaurant, kwaliteit eten ook matig

Datum van bezoek: februari 2018
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dan denk je “ik ben niet aan de côte d’Azur” dus geen ongevraagde arrogantie.
Dit overtreft alles, tijdens onze lunch met 8 personen en na 2 x verzoek tot consumptie krijgen we een repliek van de garcon dat we nog even moeten wachten en ja na 15 min “mogen” we onze consumptie bestellen en krijgen we hem bijna op tafel geworpen.
Nu nog eten bestellen, ook dat duurt 15 min vooraleer ze onze bestelling opnemen.
En dan het eten, met mateloze arrogantie krijgen we ons eten.
Aub: de ajuinensoep half koud, pasta gerecht eveneens lauw.
We maken het personeel hierover attent en deze snauwt ins gewoon toe “teveel volk”!!!
Zulke ongemanierdheid alsook slechte keuken te vergelijken met het kantine eten van een voetbalclub, wens ik niet meer mee te maken.
Dus dit adres nooit meer!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Jasper bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In Jasper geweest? Deel je ervaringen!