“Lekker en gezellig”

Geclassificeerd als nr. 14 van 82 Restaurants in Val Thorens
Prijsklasse: € 10 - € 28
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant.
Gezellig zitten en lekker eten.
Restaurant zat vol maar je merkt er nix van.
Een goed draaiende zaak.

Datum van bezoek: februari 2019
Aurelvt73, Propriétaire van Alpen Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Thank you so much for your return. We are very happy you spend nice time with us. Hope to see you again. AA

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk hip restaurant. De kaart is niet al te groot, maar er staan heerlijke gerechten bij. De bediening is vriendelijk. Wij hebben hier superlekker gegeten.

Datum van bezoek: februari 2019

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een drukke vakantie week, een mooi goed en niet te druk restaurant. Niet goedkoop, maar Value for money. Hip ingericht . Mooie patisserie .

Datum van bezoek: april 2018
Aurelvt73, Propriétaire van Alpen Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Nous vous remercions chaleureusement pour votre retour et sommes heureux que vous ayez apprécié le lieu et ses mets. A très vite je l'espère parmi nous. Aurélie.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanzelfsprekend zijn restaurants in Val Thorens duurder. Maar hier is de prijs in vergelijking met de verkregen maaltijden toch opmerkelijk veel duurder. Het kader is gezellig ingericht en de service perfect. Maar tenslotte gaat men toch op restaurant om eten. De vis bijvoorbeeld: een klein stukje met 4 groene asperges, dat was het. Wij gaan er niet meer heen.

Datum van bezoek: april 2018
Aurelie R, Propriétaire van Alpen Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Thank you to have take time, to give back your review. We are sorry for your deception mention with a "middelmatig" for the restaurant. We have note your comment about the price. We are surprise that you didn't mention it when you was in the restaurant, we could probably to do something in this time. But now it's to late, just a ruthless comment for us. It's shame, we try to do good job. We work with fresh products, and the chef propose different and home cook. We hope that our futures customers keep on going to vist us, despite of your comment, to eat fresh asparagus, with sander at 24 euros instead of a classic pizza at 18 euros.
. Have a nice holiday. I'm

12 februari 2018 beoordeeld

Een verademing om hier te komen dineren. Niet de drukte van resturants waar men zoveel mogelijk tafels probeert te zetten maar een rustig restaurant, mooi ingericht en waar je kan ademen. Geen grote kaart maar voldoende keuze. Eten lekker.
Als we nog terugkomen in valtho dan komen we hier zeker terug. Misschien ook wel vooraf voor een aperootje in de gezellige zetels die versreid staan in her restaurant. Dit resto is a one of a kind in valtho.

Datum van bezoek: februari 2018
Aurelie R, Propriétaire van Alpen Art, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Thank you so much, for your notice about food and decoration, we hope to see you back again next year.

Reizigers die Alpen Art bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In Alpen Art geweest? Deel je ervaringen!