Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke info

Leuk om eens te luisteren hoe Nougat gemaakt wordt.. Uitleg met hart en ziel gegeven, enkel in het ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

Marcopolo54
via mobiele applicatie
Lees alle 251 beoordelingen

Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Twee keer per dag wordt achter in de productiehal uitleg gegeven over de bereidingswijze van de verschillende soorten nougat. Een aandoenlijk geheel. Zwaar werk. We waren verrast over het feit dat nougat ca. 30% honing bevat. En over de samenstelling van de donkere nougat die vrijwel alleen bestaat uit honing en amandelnoten. Reuze de moeite waard om deze uitleg zonder allerlei gedoe en opsmuk mee te maken.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeg je Montélimar dan zeg je Nougat. Dus een bezoekje moest er absoluut komen. Leuk om het proces te zien en met welke ingrediënten ze dit ambachtelijk bereiden. Jammer dat alles in het Frans ging, dan krijg je net niet alle ins en outs mee. Zeer zeker een aanrader en daarna natuurlijk in de shop even inslaan.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een bezoek gebracht aan deze mooie kleinschalige fabriek.
Mooi om te zien hoe er op ambachtelijke wijze nougat wordt gemaakt en welke (hoge) kwaliteitsingredienten worden gebruikt.

De jongeman doet super zijn best om het in het Engels uit te leggen. Zodat het voor de mensen die geen Frans spreken/verstaan ook duidelijk wordt.

Bezoek jij Montelimar? Dan is dit zeker een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Nav de vele positieve beoordelingen op tripadvisor een bezoek aan l’Artisan nougatier gepland. We hadden naar de openingstijden gekeken en daarom leek ons een bezoek ‘s middags om 15:30 prima. Ook op de deur stond vermeld dat er tot 16:30 elk half uur rondleidingen werden verzorgd. Maar toen wij tegen 15:45 binnen stapten waren we niet meer welkom. Alles werd schoongemaakt. Omdat we bang waren dat dit op een vergissing berustte nog een andere ingang en de shop aan de straat geraadpleegd. Maar ook zij vertelden ons dat er om 16 uur en 16:30 nog rondleidingen zouden zijn.
Dus voor ons geen nougat.. jammerrr

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Meermaals per dag kan je een bezoek brengen aan de Nougatfabriek, waarin het productieproces van de nougat wordt uitgelegd (+/- 20 min). Het bezoek is gratis en zeker aan te raden om even tijd voor te maken als je in de Nougatstad Montélimar bent!

Datum van activiteit: augustus 2017