“Matige lunch maar lekker ijsje op het einde.”
Beoordeling van La Bourse

La Bourse
Geclassificeerd als nr. 28 van 152 Restaurants in Montélimar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er de dagmenu genomen.
Salade campagnarde als voorgerecht: er zat daar meer vlees in dan salade! Dan de vis vivaneau: die had een nasmaak alsof hij niet dagvers was en de aardappelblokjes erbij waren niet appetijtelijk: bruin bijna gekonfijt!
Gelukkig was het ijs van het dessert van kwaliteit. En de karaf met witte huiswijn mocht er ook zijn. Onvoldoende om er terug te keren. (Zie bijgevoegde foto’s)

Datum van bezoek: augustus 2020

17 januari 2020 beoordeeld

Al sinds enige jaren eten we , vaak met vrienden, in dit uitstekende restaurant . Altijd vriendelijk ontvangen en bedient. De maaltijden zijn copieus en heel smakelijk. Een aanrader

Datum van bezoek: november 2019
3 juli 2017 beoordeeld

Het moet veel te rap gaan, ze staan echt in je bord te kijken of je klaar bent.
Vroeg om wat mayonaise, en niks gebrachtt. Toen ik het zei bij het afruimen, kon er geen excuses van af. Vooral een Mevrouw die wat meer te zeggen heeft dan de anderen is echt arrogant. Het visrestaurant ernaast was leeg, maar is van dezelfde eigenaar, want we zagen de arrigante dame iets afrekenen in de kassa van dit visrestaurant en naar La Bourse brengen. Geen aanrader, vele beter restaurants daar. Dit is voor massatoerisme.
Rap en niet verzorgd, is ook niet duur natuurlijk, maar had hier gelezen dat dit een goed restaurant was, nee dus.

Datum van bezoek: juni 2017
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Smaken zijn zeer goed gecombineerd. Creatief en lekker. Ge ellie en vriendelijk ook kindvriendelijk . Snel ook . Je ziet dat dit een team is dat op elkaar ingespeeld is ,wat het zeer confortabel maakt voor de klant . Wij dus . Fam.Bensch.

Datum van bezoek: augustus 2016
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete restaurant voor de lunch, maat ook avondeten is perfect.
Het is voor ons onmogelijk om Montelimar te bezoeken zonder bij hun gegeten te hebben, worden altijd hartelijk ontvangen en genieten van hun plat du jour, altijd een verrassing nooit een tegenvaller!!

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die La Bourse bekeken, bekeken ook

In La Bourse geweest? Deel je ervaringen!