“Délicieux!”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verfijnd, hedendaagse keuken, beste restaurant die we al hadden in de regio voor deze prijs/kwaliteit! Ook zeer leuk zitten langs de rivier.

11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen de menu en dit was overheerlijk. Tot in de puntjes in orde, niets op aan te merken en eerder al de verfijnde keuken, zeer vriendelijke en correcte bediening en zeeeer vriendelijk personeel. Eten kwam vlot door en terras zeer gezellig vertoeven. Een van de betere resto’s uit de buurt en tevens schappelijk van prijs. Als wij in de buurt zijn komen wij zeker terug.

7 augustus 2021 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, perfecte cuisson, zeer vriendelijk personeel en een perfecte bediening.
Matige prijzen in een leuk kader

12 juni 2021 beoordeeld

We hadden gereserveerd voor de lunch (via een zeer efficiënt geautomatiseerd reserveringssysteem). We kregen een tafeltje op het terras, in de schaduw van oude bomen en met een prachtig zicht op de rivier en op het stadje. We kozen linzen als voorgerecht, lam als hoofdschotel en aardbeien als dessert. Er is maar één woord voor: schitterend! Zeer verzorgde en gedurfde keuken. Mooi gepresenteerd. Ze hebben een interessante wijnkaart. We hebben een 50cl rosé gekozen aan een zeer redelijke prijs. De bediening was zeer professioneel en vriendelijk. In dit geval kan men wel zeggen: prijs/kwaliteit was een voltreffer. Heel zeker aan te raden voor wie de toeristenvallen wil vermijden.

Datum van bezoek: juni 2021
21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam restaurant op een mooie locatie met een uitstekende keuken en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Le Moulin à Huile bekeken, bekeken ook

Vaison-la-Romaine, Vaucluse

In Le Moulin à Huile geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.