Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Kayak bij Plage de l’Escalet

Heerlijke kayaktocht van ruim 3 uur, leuke enthousiaste gids Antoine. Incl wandeltocht naar ... meer lezen

Beoordeeld op 12 juli 2019
ilsewlvrt
Wijchen, Nederland
via mobiele applicatie
Plage de l'Escalet, top

Wij konden het niet direct vinden en zijn een paar keer langs de toegangsweg gereden. Het is een ... meer lezen

Beoordeeld op 13 april 2019
Frank K
Sittard, Nederland
Lees alle 643 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Ramatuelle
vanaf 31,86 US$
Meer info
Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke kayaktocht van ruim 3 uur, leuke enthousiaste gids Antoine. Incl wandeltocht naar uitzichtpunt.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Het is een toplocatie! Het strant kan wel druk zijn want is is zeer popilair. tussen het zand lagen een paar sigarettenpeuken, het kan wel iets beter worden schoon gemaakt. Het eten in het retarant is goed, maar wel met een stevige prijs.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Pas op kwallen!! Meerdere mensen zijn gebeten (of hoe je ook mag noemen) Niemand durfde meer verder te zwemmen. Let er op! Wij zijn weer vertrokken naar een ander plek. Jammer!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

ja we kwamen van spanje en hebben in zotte bui beslist om langs de azuurkust te rijden,veel gezien,klein keienstrand en prachtige baai

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Klein strandje met veel rotsblokken. Zorg wel dat je vroeg gaat, smiddags geen plek meer voor een plekje op het strand of parkeerplaats. Heel leuk voor kleine kinderen om met een schepnetje kleine visjes en krabbetjes te vangen in de vele poelen tussen de rotsblokken. Voor volwassenen is het zwemmen minder prettig vanwege het ondiepe gedeelte en de vele stenen in het water.

Datum van activiteit: september 2016