Erwin134POL
De Haan, België

Prima hotel

4,0 van 5 bollen8 sep 2023 beoordeeld
rustig gelegen hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, hotel is voorzien van alle comfort: airco op de kamer, binnenzwembad, wellness,... Ruime kamers en badkamers. Is rustig gelegen dicht bij de snelweg. Terras. Goede keuken, ontbijt ontbreekt aan niets: zowel franse als engelse gerechten.
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: ontbijt is vanaf 06u30
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 sep 2023
Dear Erwin134POL, thank you so much for your feedback, we are pleased to read that you had a wonderful stay in our hotel, you liked our location and all of the services :)) We really appreciate your compliments and hope you will return soon !
Kind regards, Hélène
Exterior view
  • ibis
6.1 km van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel
Gratis parkeren
Second course from gala menu
  • eDreams

=========
- grote kamer en bed
- schoon
- lift aanwezig
- mooie ligging en goed bereikbaar
- receptie is aardig en vriendelijk
- leuke inrichting, vintage stijl
- voldoende laadpalen voor elektrische auto’s

NEGATIEF
==========
- lang wachten in restaurant
- kip was niet gaar
- bediening niet vriendelijk
- honden zijn toegestaan in hotel en restaurant, smerig!

Datum van verblijf: september 2023
Hélène NEUVILLE, Propriétaire van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2023

Dear DayTrip297938, thank you for your feedback, we are pleased to read that you liked our location, electrical charges, room and staff. We are sorry to read that you had some issue in the restaurant, it can be a bit longer than usual when the hotel is full. We don't accept dogs in the restaurant !
See you again soon, kind regards, Hélène

Beoordeeld op 5 mei 2023

Holilday inn Calais moet het vooral van zijn excelennte ligging hebben. Op wandel afstand van de boulevard en strand aan de voorkant van het hotel. En aan de achterkant het stadje Calias met vele lekkere restaurants. Een indeaale plek om de mooie plek om te hiken langs de opaale kust in frankrijk en met zicht op engeland.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 22 maart 2023

Een complete meevaller als hotel voor kort verblijf in de buurt van Calais. We hadden een formule met ontbijt en diner inbegrepen en dit was echt een prijs/kwaliteit gezien een echte meevaller. Zowel qua kamer, hygiëne, ontspanningsmogelijkheden, eten en personeel. Echt geen slecht woord over deze Holiday Inn. Een echte aanrader!!

Kamertip: Neem indien beschikbaar, de formule met diner inbegrepen. Je zult je dat zeker niet beklagen.
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

We hebben in hetzelfde hotel in de stad gezeten maar hier gegeten. Oogt heel nieuw maar toiletten zijn oud en onverzorgd. Lunch was ok maar niet heel verpletterend. Wel fijn dat je hier ionity kunt laden. Qua gezelligheid zit je hier wel van alles af, tot rust komen doe je hier zeker.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met grote parking, vlotte ontvangst receptie, ruime kamer met heel goede bedden. Aanwezigheid van binnenzwembad is een pluspunt want het was heel warm tijdens ons verblijf. Ontbijt is gevarieerd en zeker voldoende.

Datum van verblijf: juli 2022
ORLANDO GAUDRON, Propriétaire van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2022

, Dear GillesV229, thank you so much for your nice comments, we are glad to read that you enjoyed your stay ! See you again soon, kind regards, Hélène