hikeandswim
Heelsum, Nederland

Holilday inn Calais moet het vooral van zijn excelennte ligging hebben

4,0 van 5 bollen5 mei 2023 beoordeeld
Holilday inn Calais moet het vooral van zijn excelennte ligging hebben. Op wandel afstand van de boulevard en strand aan de voorkant van het hotel. En aan de achterkant het stadje Calias met vele lekkere restaurants. Een indeaale plek om de mooie plek om te hiken langs de opaale kust in frankrijk en met zicht op engeland.
Datum van verblijf: juni 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
4.4 km van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel
  • B&B Hotels
4.5 km van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel
Gratis parkeren
parking gratuit pour clientèle de l'hôtel
  • ZenHotels.com
  • ZenHotels.com
3.9 km van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel
Meer hotels in Calais bekijken
Beoordeeld op 22 maart 2023

Een complete meevaller als hotel voor kort verblijf in de buurt van Calais. We hadden een formule met ontbijt en diner inbegrepen en dit was echt een prijs/kwaliteit gezien een echte meevaller. Zowel qua kamer, hygiëne, ontspanningsmogelijkheden, eten en personeel. Echt geen slecht woord over deze Holiday Inn. Een echte aanrader!!

Kamertip: Neem indien beschikbaar, de formule met diner inbegrepen. Je zult je dat zeker niet beklagen.
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

We hebben in hetzelfde hotel in de stad gezeten maar hier gegeten. Oogt heel nieuw maar toiletten zijn oud en onverzorgd. Lunch was ok maar niet heel verpletterend. Wel fijn dat je hier ionity kunt laden. Qua gezelligheid zit je hier wel van alles af, tot rust komen doe je hier zeker.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met grote parking, vlotte ontvangst receptie, ruime kamer met heel goede bedden. Aanwezigheid van binnenzwembad is een pluspunt want het was heel warm tijdens ons verblijf. Ontbijt is gevarieerd en zeker voldoende.

Datum van verblijf: juli 2022
ORLANDO GAUDRON, Propriétaire van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2022

, Dear GillesV229, thank you so much for your nice comments, we are glad to read that you enjoyed your stay ! See you again soon, kind regards, Hélène

Beoordeeld op 22 september 2021

Kamers ok en verzorgd. We hadden 4 dagen half pension. De menukaart waaruit we konden kiezen bevat niet veel keuzes. Ook is niet alles voorradig zodat je vlug hetzelfde moet kiezen. Dus onvoldoende afwisseling voor meerdere dagen. Ontbijt prima. Afgelegen ligging, dus auto nodig om de Côte Opale te bezoeken. Ruime parking. Vriendelijke bediening. Wat anoniem wegens wisselend personeel. Rustige ligging, alleen treinen voor de tunnel hoorbaar 's nachts.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 8 juli 2021

Voor een kort verblijf rond Calais of Cape Griz Ned - Cape Blanc Nez is dit een uitstekende uitvalbasis. Mooie kamers, excellent ontbijtbuffet en lekker avondeten. Zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst stond er een doosje chocolaadjes op het bed. Enig nadeel was dat er tapijt op de kamer lag en dat er in Coquelles zelf niets te zien is.

Datum van verblijf: juli 2021