Jullo
Gent, België

Ideale uitvalsbasis voor bezoek Côte d'Opale

4,0 van 5 bollen20 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Rustig gelegen hotel met grote parking, vlotte ontvangst receptie, ruime kamer met heel goede bedden. Aanwezigheid van binnenzwembad is een pluspunt want het was heel warm tijdens ons verblijf. Ontbijt is gevarieerd en zeker voldoende.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
ORLANDO GAUDRON, Propriétaire van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 25 jul 2022
, Dear GillesV229, thank you so much for your nice comments, we are glad to read that you enjoyed your stay ! See you again soon, kind regards, Hélène
  • Priceline
4.4 km van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel
Gratis parkeren
parking gratuit pour clientèle de l'hôtel
Geen aanbetaling vereist
Interior of hotel room
4.8 km van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel
Meer hotels in Calais bekijken
Beoordeeld op 22 september 2021

Kamers ok en verzorgd. We hadden 4 dagen half pension. De menukaart waaruit we konden kiezen bevat niet veel keuzes. Ook is niet alles voorradig zodat je vlug hetzelfde moet kiezen. Dus onvoldoende afwisseling voor meerdere dagen. Ontbijt prima. Afgelegen ligging, dus auto nodig om de Côte Opale te bezoeken. Ruime parking. Vriendelijke bediening. Wat anoniem wegens wisselend personeel. Rustige ligging, alleen treinen voor de tunnel hoorbaar 's nachts.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 8 juli 2021

Voor een kort verblijf rond Calais of Cape Griz Ned - Cape Blanc Nez is dit een uitstekende uitvalbasis. Mooie kamers, excellent ontbijtbuffet en lekker avondeten. Zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst stond er een doosje chocolaadjes op het bed. Enig nadeel was dat er tapijt op de kamer lag en dat er in Coquelles zelf niets te zien is.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 24 juli 2020

Recent vernieuwde, ruime kamers voorzien van een koelkast. Ruime parking, auto's niet zichtbaar vanop de straat. Kamers waren schoon, net als het sanitair. Ontbijt was niet heel gevarieerd (verblijf van 3 nachten) maar wel verzorgd en vers. Goede uitvalsbasis om de Opaalkust te verkennen!

Datum van verblijf: juli 2020
Antwoord van management:Gereageerd op 27 juli 2020

Dear WendyDB78, thank you so much for such compliments ! We are so glad to read that you enjoyed every part of your stay ! We hope to have the pleasure of welcoming you again soon, kind regards, Hélène

Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Gemoderniseerd restaurant, propere kamer. Redelijke prijs
Grote parking, relatief veilig, auto's zijn weinig zichtbaar van de straat.
Het eten was goed. Je kan er tot vrij laat eten.
Vriendelijk personeel.
Goed en uitgebreid ontbijt via buffet vorm .

Datum van verblijf: september 2019
Direction_Coquelles, Night Manager van Holiday Inn Calais - Coquelles, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Dear chantalm89,
Thank you so much for your nice comments, we are happy to read that you enjoyed your stay with us, we hope to have the pleasure of welcoming you again soon !
Kind regards,
Hélène

Beoordeeld op 4 juni 2018

Dit hotel is een oase van rust, prima gelegenin een mooie grote aangelegde tuin, de ontvangst was zeer hartelijk, de kamers pico bello en zeer ruim met veel bergruimte, het ontbijtbuffet was voortreffelijk met alles erop en eran, proveer zeker de uitstekende verse fruitsalade, ik kan dit hotel aan iedereen aanbevelen.éen Klein minpuntjt: de pc in de lobby is waardeloos, om die aan de praat te krijgen moet je hogeschool gedaan hebben! Prima hotel voor bezichtigen Calais met zijn tongstrelende visrestaurants, plus minus op 10 minuten rijden van dit hotel!

Datum van verblijf: juni 2018