“Ontbijt”
Beoordeling van McDonald's

McDonald's
Geclassificeerd als nr. 96 van 132 Restaurants in Cholet
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dachten een keer lekker ontbijten bij McDonalds. Binnengekomen kregen wij geen respons op goedemorgen. Half uur moeten wachten op ontbijt. Deze was tevens koud, mijn vrouw had gezien dat alle ontbijtburgers al op dienblad lagen maar dat serveerster nog op één burger wachtte. Schijnbaar apparaat kapot. Toen wij melde dat het eten koud was sprak ze geen Engels en na vertaling van een gast zij ze glashard dat alles warm was, terwijl wij toch zeker wel weten wat het verschil tussen warm en koud is. Manager was niet aanwezig zij ze nadat wij hierom hebben gevraagd. Toen wij vertrokken zat er iemand buiten te roken met net pak van McDonald naar wij denken de Manager. Echter wij zijn maar vertrokken.
Ronduit zeer slecht.

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

6 juli 2015 beoordeeld

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

16 september 2018 beoordeeld

Reizigers die McDonald's bekeken, bekeken ook

Cholet, Maine et Loire

In McDonald's geweest? Deel je ervaringen!