Beoordeeld op 9 november 2017

Wij hadden in dit hotel geboekt vanwege de ligging en het verwarmd groot buitenzwembad, dit was allemaal super, behalve dat de verlichting van het zwembad wel aan had mogen staan. Het ontbijt was heel lekker maar de ontbijtzaal alsook de premiumkamer, 2 pers ,veel te klein voor de prijs die je ervoor betaalt; €360/nacht.
Het personeel was heel vriendelijk. Het hotel is zeer groot en er is een ruime parking, gratis.

Kamertip: kies een kamer met zeezicht, kost wel €1250/nacht
Datum van verblijf: november 2017
Service-ClienteleCab, Directeur général van Hotel les bains de Cabourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Dear Guest,

Thank you for your kind and generous review.

Do not hesitate to ask the reception during a future stay. We give free of charge bags for the spa. Also, you have slippers in your room, free also.

Hoping to welcome you again very soon.

Beoordeeld op 11 september 2016

Op het einde van de vakantie nog even een 4 daagse trip geboekt. Het hotel is zeer goed gelegen: met eigen toegang tot het strand, de strandboulevard en voor uitstappen zowel naar Honfleur, Deauville als naar de stranden van de landing van Normandië. Het is een groot hotel met veel kamers. Tijdens het spitsuur (ontbijt, diner) is het soms wel even wachten op 1 van de 2 liften. Het restaurant is ook zeer ruim, doch gezellig gemaakt door tussenpanelen. Goed ontbijt met mooie broodkeuze en viennoiserie, veel fruit. De lege borden mochten wel iets vlugger afgeruimd worden. Ook tweemaal gekozen voor het diner: het was lekker. Minder gezellige bar.

Datum van verblijf: augustus 2016
Service-ClienteleCab, Directeur général van Hotel les bains de Cabourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016

Dear Guest,

Thank you for your kind and generous review.

Hoping to welcome you again very soon.

Beoordeeld op 26 augustus 2015

Dit is een erg modern hotel, gelegen in de duinen 1 km buiten het centrum van Cabourg. De kamers zijn mooi en verzorgd met goede bedden en verduisterende gordijnen, regendouche. Canal plus op flatscreen. Ontbijtbuffet is voldoene en tafels kijken uit over zee. De prijzen in de bar zijn erg duur. Het is een zeer groot hotel met voldoende parking ondanks volzet. Je moet verplicht de liften gebruiken en dat is vervelend als het maar voor 1 verdiep is...het zwembad is zout water, groot genoeg en met voldoende jet streams en dergelijke. Ook bubbelbad, sauna, hammam en mogelijkheid tot massages of groeps aqua lessen tegen betaling. Ook mooi buitenzwembad weer met zout water. Het is jammer dat het zwembad reeds om 20.00 uur de deuren sluit, het was leuker als bijvoorbeeld de hotelgasten tot 22.00 uur konden zwemmen. Over het algemeen een prima hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015
Service-ClienteleCab, Directeur général van Hotel les bains de Cabourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2015

Dear Guest,

Sorry not being able to answer in your language.

We are proud to read your splendid review; I graciously thank you for your warm recommendations. Be assured that I will pass on your compliments to our team.

Know that we have stairs to rise in floors. Do not hesitate for a next stay, to ask to the reception.

Also, swimming pools have to close for a question of security.

We are delighted to learn that you enjoyed being with us and we really hope to have the pleasure of welcoming for an other stay.

Very best regards.

Beoordeeld op 17 juni 2015

Hier gelogeerd met een verlengd weekeinde. Bij het inchecken werd een zogezegde upgrade aangeboden : dit was een kamer met half zeezicht en de muur van het restaurant , heel wat minder dan het geboekte zijdelingse zeezicht . Bij heel wat aandringen dan toch deze kamer gekregen ;dus let goed op welke kamer je juist boekt.
Wij logeren heel in Duitsland in 4 en 5 sterren hotels ; deze blijven stukken beter en veel goedkoper dan dit nieuwe Franse 4 sterren hotel . Locatie is hier wel prachtig : op een vroeger campingterrein heeft met dit heel grote hotel met een reuzeparking gebouwd met thallaso afdeling. De publieke ruimtes zijn eigenlijk maar een 3 sterren waard , maar de kamers zijn gelukkig wel luxueus, dit mag wel voor de zeer dure prijs in de weekends en verlengde weekends.

Restaurant is nogal chaotisch en dit vooral s'ochtend. In de bar is s'avonds geen kat te zien . Dit is wel een opmerking ; er heerst in dit hotel een gebrek aan sfeer.

Publiek is ook heel verscheiden ; je ziet hier mensen dit wellicht voor de 1e keer in zo'n luxehotel verblijven ; dit zie je aan hun kledij en soms onbeschofte houding.

Op de kamers heb je een groot balkon maar de badkamer is nogal klein voor deze klasse ; waarom ook geen aparte douche ? Heel goed boxspringbed en overal LED verlichting ; helaas op zijn Frans na bijna 2 jaar heel wat ledjes in de systemen kapot. Blijkbaar heeft men niet voor kwaliteit gekozen maar voor de goedkoopste aanbieder .

Dit hotel is wel beter dan de hotels van de Accor groep , waar men heel wat troosteloze hotels heeft zonder originele inrichting en helemaal geen sfeer.

Voor Cabourg en de Normandische kust is voor amateurs van nieuwe designhotels met een moderne en een aangename kamer dus zeker een aanrader.

Vergeet ook niet het buitenzwembad met lekker verwarmd zeewater , je kunt er ook zonnebaden achter de windschermen.

Mocht men de prijs iet wat goedkoper stellen is dit hotel voor ons voor herhaling vatbaar ; nu is het werkelijk wat te duur prijs kwaliteit. Voor dezelfde prijs waren we onlangs in een 5 sterren hotel met buitenzwembad aan de Bodensee in Duitsland.
Bizar ook daar hadden we een betere keuken in het restaurant . waar blijft de befaamde Franse gastronomie vooral dan in de nieuwe etablissementen ?

Kamertip: Vraag aan de receptie het plan waar je kamer zich bevind !!!
Datum van verblijf: mei 2015
Service-ClienteleCab, Directeur général van Hotel les bains de Cabourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2015

Sehr geehrte Dame und Herr, sehr geehrter Herr,

Infolge Ihres Aufenthaltes in unserer Ausstellung bedanken sich unsere Mannschaften bei Ihnen für Ihren Besuch und Ihrer Vergangenheit, ihre Eindrücke auf TripAdvisor zurückzulassen.

Wir sind wirklich bestürzt, daß die Leistung und das Dienstniveau in seiner Gesamtheit ihren Erwartungen nicht gewachsen gewesen sind, und wir bitten Sie, uns es zu entschuldigen.

Ihre Kommentars und die Vorschläge erlauben uns, unsere Leistungen zu vervollkommnen; infolgedessen ist Ihre Meinung, besonders in diesem Situationstyp sehr wertvoll.

Trotzdem können wir Ihre Einschätzung auf unserer Kundschaft nicht aufheben. Wirklich haben wir in Herzen, jedermann zu empfangen, damit Aufenthalte e in unvergeßlichen Moment verwandeln.

Régis CHEZE
Directeur de site

Beoordeeld op 13 augustus 2014

Prachtig hotel aan zee met ruime parking,wij hadden een driepersoonskamer met lateraal zeezicht welke zeer ruim was!
Alle voorzieningen waren aanwezig op de kamer,zeer proper en modern
Wanneer je u eens super, wil laten verwennen is dit de ideale plaats,vooral het binnen zwembad is echt de max(water op 32 graden)
Wij hebben echt geen klagen over dit hotel ,misschien het enige minpunt is dat het ontbijt wel erg duur is,er is niets tekort,alles is top verzorgd maar het is toch wel duur.
Moest ik op voorhand weten dat het goed weer zou zijn volgend jaar tijdens de verlofperiode ,we zouden hier opnieuw boeken,

Kamertip: Kamer exclusief met lateraal zeezicht is echt de max
Datum van verblijf: juli 2014
Service-ClienteleCab, Directeur général van Hotel les bains de Cabourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2014

Mevrouw, Mijnheer,

Wij danken u voor uw reactie.

We waren erg blij om u te verwelkomen in het hotel les bains de Cabourg - Thalazur en het is een genot om te horen dat u volledig gewaardeerd lid geraamd uw verblijf.

Met vriendelijke groet.

Régis CHEZE