Beoordeeld op 24 augustus 2017

Wij zijn 4 dagen in dit hotel geweest in een kamer aan de zeezijde. Een prima hotel met goede voorzieningen wat betreft het strandleven. Mooie kamer. Vriendelijk personeel. Ietwat aan de dure kant voor eten en drinken. Minpunt vonden we wel dat er te weinig parkeerplaatsen waren, wij hebben ergens in het stadje geparkeerd, kon niet bij het hotel, maar dit deerde ons verder niet. Prima verblijf gehad dus,

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vanuit onze kamer hadden we een prachtig zicht op alle kerstversiering op het plein voor het hotel. Prachtig.
Vanuit het hotel zat je direct of in de winkelstraat of op de dijk voor heerlijk winterse wandelingen.
Het hotel is een juweeltje en zijn naam waardig. Lekker ontbijt met zicht op zee.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 2 juni 2017

Dit hotel is me erg bevallen, de kamer met balkon en uitzicht was zeer groot met 78 vierkante mtr. niet goedkoop maar wel de moeite waard. Bedden zijn ruim, badkamer was bijna een zaal, apart toilet, kortom ruimte genoeg. Wat mij telkens opviel was het toch zeer vriendelijke personeel van receptie tot kamermeisje en van barman tot concierge, iedereen nam steeds de moeite om je goeiedag te zeggen en stond steeds klaar om je te helpen mocht dat nodig zijn. Het is uiteraard een majestueuze hotel met hoge plafonds en een weelderig decor maar alles "klopt" hier. Enig minpunt is dat er niet altijd (openbare) parkeerplaats vooral in de weekends kan dat een probleem zijn, het hotel heeft wel een prive parking en de voiturier brengt je wagen daar dan heen en terug als je hem nodig hebt mits 20€ per nacht ....tja .... Ook de prijzen in de bar vond ik over de top, een witbier aan 9€ is niet kunnen temeer dat andere Sofitels hier met moeite 5-6€ voor rekenen. Bon niemand verplicht je hier te drinken uiteraard. Ik zou hier in ieder geval terug komen mocht ik in de buurt willen zijn !! het is ook een goede uitvalsbasis om Normandie en zijn kusten te bezoeken.

Kamertip: boek een kamer met zeezich
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 mei 2017

Een Grand Hôtel met geschiedenis: ooit kwamen hier de groten der aarde logeren en feesten. Grote inkom, met hoge plafonds en kroonluchters. Alles ademt de stijl van de twintiger jaren van de vorige eeuw.
Beleefd en deskundig onthaal. De Coquatrix-suite moet zowel de meest ruime hotelkamer zijn waarin we ooit overnacht hebben. Bar met uitstekende maaltijden. Proef vooral de alcoholvrije By Her cocktail én vergeet niet een degustatie van Calvados te vragen. Het gourmet restaurant is niet alle dagen open, maar serveert uitstekende Franse gerechten voor een correcte prijs.
Leuk verblijf in een prachtige omgeving!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2015

Heb hier 4 dagen verbleven met ouders. Mooi hotel, allicht één van de mooiste van de Accor-keten. Super locatie, erg druk wel, maar dat weet je als naar een druk beschochte kuststad komt.
Mooie kamers, super clean, alle erop en eraan ! value for money !
Personeel super vriendelijk, de meeste toch. Sommige jonge dames aan de receptie mogen wel wat intomen kwa arrogantie.
De rest van het personeel in resto, bar, bagage-assistentie, dames die kamers schoonmaken...... supervriendelijk ! Mag misschien wel normaal zijn, maar toch... je ziet het niet overal !
Minpunt : resto vonden we persoonlijk zeer duur, té duur eigenlijk. Ook keuze vrij beperkt als je enkele dagen verblijft. Wijnkaart ook erg duur.
Minpunt 2 : er is parking voor het hotel, maar daar is meestal geen plaats. Je wagen wordt dan weggereden door iemand van het hote (wat super is), maar daar betaal je 19€ per nacht voor. Werd ons niet gezegd en vind ik persoonlijk wel wat veel. We waren tenslotte gasten in het hotel. Is detail misschien... maar vind ik el handig om weten.

Maar... dit hotel is een aanrader voor wie niet op z'n centen zit...
Wij hebben er van genoten !

Datum van verblijf: augustus 2015