Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline€ 74
Expedia.com€ 74
Hotels.com€ 74
Radissonhotels.com€ 74
Tripadvisor€ 74
Agoda.com€ 79
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Hotel gelegen naast het Grande Stade. Goede parking onder het hotel. Receptie ok. Ontbijt ok. Niet bijzonder. Kamers modern en netjes. Op loopafstand is een groot winkelcentrum en een station met een verbinding naar het centrum. Om de hoek zit een restaurant Beers & Co. Goed en gezellig. Hotel ligt vrijwel direct aan de snelweg

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Jean M, General Manager van Park Inn by Radisson Lille Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Dear Sir,
The whole team of the Hotel Park Inn by Radisson Lille Grand Stade thanks you for having shared your experience on this website.
We are glad to hear that your stay met your expectations. We appreciated your assessment for the whole services of our hotel and location.
We are always listening to your advice and we are looking forward to see you soon at the Hotel Park Inn by Radisson Lille Grand Stade.

Beoordeeld op 29 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Jean M, General Manager van Park Inn by Radisson Lille Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Beoordeeld op 23 november 2016

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn by Radisson Hotels
Jean M, General Manager van Park Inn by Radisson Lille Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016

Beoordeeld op 12 september 2016

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn by Radisson Hotels
Jean M, General Manager van Park Inn by Radisson Lille Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Beoordeeld op 3 september 2016 via mobiele applicatie

Rustig gelegen net buiten het centrum van Lille. Ruime en comfortabele kamers.
Goed ontbijt misschien maar wel net iets te duur (15 Eur).
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gewoon een aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde alleen
Jean M, General Manager van Park Inn by Radisson Lille Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Geachte klant,

Dank u voor de tijd neemt om onze enquête over uw recente verblijf bij ons te beantwoorden.

Het hotel business is onze passie en we zijn altijd op zoek naar volledige tevredenheid van onze klanten. Uw tevredenheid is de beste beloning voor onze medewerkers die betrokken is in het dagelijks leven.

Hartelijk dank voor deze waardevolle opmerkingen en we kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen op de Park Inn by Radisson Lille Grand Stade.