reiziger62
Amsterdam, Nederland

Vakantiegevoel in Lille

4,0 van 5 bollen6 jul 2023 beoordeeld
Kwamen laat aan en werden vriendelijk geholpen, kon onze elektrische auto opladen op parkeerterrein waar een normaal stopcontact zit op hoek bij ingang.
Kamer was erg warm maar ja buiten was het ook +30 grC geweest, badkamer was verrassend netjes, ik denk niet zo lang geleden gerenoveerd.
Hotel geeft een vakantiecamping gevoel.
Ontbijt zoals bij Ibis gebruikelijk is.
al met al een prima verblijf.
Datum van verblijf: juni 2023
Kamertip: Er is 1 normaal stopcontact voor elektrische voertuigen
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Thierry Bezelga, General Manager van Hôtel Ibis Villeneuve-d'ascq Grand Stade, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 23 okt 2023
Geachte klant,

Bedankt voor het invullen van deze vragenlijst.
We kijken ernaar uit om u weer te zien.
Met vriendelijke groet
Word beloond met One Key
  • ibis Budget
2.6 km van Hôtel Ibis Villeneuve-d'ascq Grand Stade
Gratis parkeren
Meer hotels in Villeneuve d'Ascq bekijken
Beoordeeld op 28 oktober 2021

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Thierry Bezelga, Directeur général van Hôtel Ibis Villeneuve-d'ascq Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2021

Beoordeeld op 30 november 2019

Standaard Ibis - Goed

-Vriendelijk en behulpzaam personeel.
-Propere kamers.
-Goed ontbijt.
-Gratis parking voor de deur. Afgesloten parking.
-15min wandelen van het stadion van Lille.
................

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 november 2018

Ik moest voor zaken in Villeneuve zijn en IBIS was de beste keus. Het hotelheeft alle basis voorzieningen die je van IBIS mag verwachten. Het verblijf en het ontbijt waren prima in orde. Ook een lokaal biertje aan de bar was mogelijk.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 24 juni 2018

Dit hotel is gelegen aan de rand van de stad dicht bij een grote invalsweg en op wandelafstand van een metrostation. Dus raak je gemakkelijk in het centrum. De kamers waren netjes en goed. Het ontbijt was voldoende. Wij hebben gedineerd in het restaurant. Er is geen uitgebreide menu maar men heeft ook een dag special. Het eten was zeer smakelijk en de tweede dag werden we vergast op een BBQ. Alles aan zeer schappelijke prijzen.

Datum van verblijf: juni 2018
Thierry B, Gérant van Hôtel Ibis Villeneuve-d'ascq Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

thank you for those few words, see you soon.

Beoordeeld op 23 november 2017

Dit Ibis Hotel is zwaar verouderd en daardoor ook erg gehorig. Qua locatie ligt het hotel erg gunstig maar als ik niet geboukt zou hebben dan zou ik doorrijden. Bij binnenkomst leek het meer een geupgrade Ibis Budget dan een Ibis Hotel. De gangen waren al niet veel beter en bij binnenkomst op de kamers viel op dat deze aan de kleine kant waren. Het bed was een Ibis Sweet bed en dit is echt een fantastisch bed. Alles is schoon en dat maakt het wel zo prettig. Het ontbijt was zeker voor Franse begrippen goed en er was voldoende keus. De service van de receptie was echt super goed, we werden netjes in het Engels geholpen en toen we om de hoogtepunten in Lille vroegenwas de receptie medewerster zo enthousiast dat we er wel een week voor nodig zouden hebben om alles te zien. Juiste door de goede service en het herrlijke bed zou ik weer terug gaan.

Kamertip: Neem een kamer op de hoogste etage om zo min mogelijk last te hebben van het lawaai
Datum van verblijf: november 2017