Gratis annuleren tot 13/08/22
TravelocityUS$ 58
PricelineUS$ 64
Beoordeeld op 30 november 2019

Standaard Ibis - Goed

-Vriendelijk en behulpzaam personeel.
-Propere kamers.
-Goed ontbijt.
-Gratis parking voor de deur. Afgesloten parking.
-15min wandelen van het stadion van Lille.
................

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 november 2018

Ik moest voor zaken in Villeneuve zijn en IBIS was de beste keus. Het hotelheeft alle basis voorzieningen die je van IBIS mag verwachten. Het verblijf en het ontbijt waren prima in orde. Ook een lokaal biertje aan de bar was mogelijk.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 24 juni 2018

Dit hotel is gelegen aan de rand van de stad dicht bij een grote invalsweg en op wandelafstand van een metrostation. Dus raak je gemakkelijk in het centrum. De kamers waren netjes en goed. Het ontbijt was voldoende. Wij hebben gedineerd in het restaurant. Er is geen uitgebreide menu maar men heeft ook een dag special. Het eten was zeer smakelijk en de tweede dag werden we vergast op een BBQ. Alles aan zeer schappelijke prijzen.

Datum van verblijf: juni 2018
Thierry B, Gérant van Hôtel Ibis Villeneuve-d'Ascq Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

thank you for those few words, see you soon.

Beoordeeld op 23 november 2017

Dit Ibis Hotel is zwaar verouderd en daardoor ook erg gehorig. Qua locatie ligt het hotel erg gunstig maar als ik niet geboukt zou hebben dan zou ik doorrijden. Bij binnenkomst leek het meer een geupgrade Ibis Budget dan een Ibis Hotel. De gangen waren al niet veel beter en bij binnenkomst op de kamers viel op dat deze aan de kleine kant waren. Het bed was een Ibis Sweet bed en dit is echt een fantastisch bed. Alles is schoon en dat maakt het wel zo prettig. Het ontbijt was zeker voor Franse begrippen goed en er was voldoende keus. De service van de receptie was echt super goed, we werden netjes in het Engels geholpen en toen we om de hoogtepunten in Lille vroegenwas de receptie medewerster zo enthousiast dat we er wel een week voor nodig zouden hebben om alles te zien. Juiste door de goede service en het herrlijke bed zou ik weer terug gaan.

Kamertip: Neem een kamer op de hoogste etage om zo min mogelijk last te hebben van het lawaai
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 28 september 2017

Beschrijf de service: Vriendelijke benadering en zelfs in het Engels!
.Wat vond je van de kamer: Eenvoudig, schoon, een beetje klein qua oppervlak. alles wat je nodig hebt.
Hoe waren de locatie en voorzieningen: Alles wat je nodig hebt voor een paar nachten is aanwezig.
Wat beviel je het meest en het minst: Het inloggen op de WIFI. (te veel handelingen en iedere keer weer opnieuw inloggen)

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Thierry B, Gérant van Hôtel Ibis Villeneuve-d'Ascq Grand Stade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Dear Customer, Thank you for your comments regarding your stay. It's a pleasure to see you again. Thierry Bézelga Director ibis Villeneuve d'Ascq