Beoordeeld op 16 november 2017

Niet te doen! Vettig! Smerig! Zal het van mijn hele leven niet meer vergeten! Geen aanrader tenzij je wil griezelen. Geen comfort, geen toilet of douche op de kamer. Kapotte lakens met gaten. Voelde mij net in een gevangenis ergens in Een apenland. Denk dat het daar nog beter is eigenlijk.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 oktober 2015

Hotel niet al te proper Kamer een ramp ? piepklein en vuil
Heel veel lawaai en druk gelegen Eten te weinig en niet genoeg plaats ? Soms 15 min wachten om een plaats Heel weinig te zien Parking niet veilig

Kamertip: Blijf er weg
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 22 juni 2015

AAN TE BEVELEN OOK VOOR OUDERS MET KINDEREN.ALLEEN POSITIEVE ERVARING OVER HET ALGEMEEN GENOMEN.
Kamers goed. Parkeren gemiddeld. Bewaking van de parkeerruimte lijkt mij moeilijk af te sluiten. Eetgelegenheid op afstand.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 22 september 2014

Hotel is prima om te slapen personeel praat helaas niet Engels.

parkeerplaatsen aan de zijkant van het hotel zijn link.

zet je auto daar niet neer er word gestolen uit je auto !

We hadden onze auto staan en er is een raam kapotgeslagen en de autoradio is gejat !!!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 5 augustus 2014

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com