Beoordeeld op 5 september 2018

Aardige mensen, nette kamer. Onvolkomenheden worden direct opgelost! Prima! Het eten kan wat beter. Het was wel goed maar niet uitstekend.Het personeel is erg behulpzaam. De metro naar Lille is om de hoek.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 5 september 2017

Mooie locatie in centrum, makkelijk parkeren in winkelcentrum ernaast. Eetgelegenheden voorhanden. En laat een biertje ook. Kamers warm, ook door broeierige nacht buiten. Ontbijt in de stad is wel net zo gezellig.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Het Ibis is prima gelegen aan metrolijn 2 die je in 25 minuten tot Lille centrum brengt. Handig bij een bezoek aan deze mooie en gezellige stad, zeker aks er de jaarmarkt is.
Het hotel is eenvoudig, niet duur en je kunt er prima ontbijten. De parkeergarage is gebouwd als een paddestoel en gelegen aan de overkant van het hotel. Kosten 5 euro. De medewerkers zijn vriendelijk. De kamers zijn voorzien van prima bedden en een flatscreen.
Een prima prijs/kwaliteits verhouding.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 25 juni 2017

Hotel Ibis in tourcoing is prima, op een handige locatie gelegen en met een eigen parkeerkelder aan de overzijde van de straat. Kamers zijn prima en schoon. Wij verbleven er tijdens een hitte golf en daardoor was het op de kamer ook warm (geen airco in het hotel), maar bij normale buitentemperaturen is het geen probleem. Het stopover-arrangement (half pension) is een leuk en handig idee! Vriendelijk personeel. 's ochtend was de receptionist onwel geworden en hij is met een ambulance afgevoerd. Het was op een heel druk moment, als alle gasten uitchecken, maar zijn collega's waren heel professioneel en vingen de extra drukte goed op. Wij hopen dat de medewerker snel weer aan de beterende hand is en wensen hem het beste toe.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Nette kamer , op eerste verdieping . Zijn gerenoveerd
In centrum , tegenover winkelcentrum.
Vriendelijk personeel , toen wij er voor een tweede bezoek kwamen wist het personeel nog wie we waren, En wat onze wens was

Prijs/kwaliteit verhouding goed

Datum van verblijf: december 2016