Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in centrum van Roubaix . Hotel is ideaal voor tussenstop of dergelijke. Kamers zijn basic en redelijk klein. Maar prijs / kwaliteit wel ok. Hotel heeft een bar, en er kunnen pizza’s gegeten worden. Personeel is vriendelijk. Parkeren via hotel is mogelijk , maar erg krap om erin te rijden. In centrum is niet veel te beleven.

Datum van verblijf: juni 2019
IbisRoubaix, Directeur général van Ibis Lille Roubaix Centre Grand-Place Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking. Het motiveert mijn team en mijzelf om ons best te doen voor uw tevredenheid. Camille en team

Beoordeeld op 27 december 2018

Het recent vernieuwde hotel heft een prima ligging, kleine maar comfortabele en nette kamers en een gezellige bar. Ondergrondse parking kost slechts 7 euro. Absoluut pluspunt is de vriendelijkheid van al het personeel!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 17 september 2017

de kamers waren klein maar proper en in orde...de veiligheid was ook prima in orde,je kon alleen het hotel in als je een kamersleutel had...de wc,algemeen op de gelijkvloers waren niet in orde...bij de dames waren er twee waarvan 1 niet in gebruik en je handen kon je ook niet wassen(geen water kwam er uit de kranen)dan de heren wc maar...de deuren stonden zo krom dat ze niet dicht konden,hier werkte de kranen van de lavabo wel...en de invalide wc was ook dicht...men was wel heel vriendelijk en behulpzaam...het ontbijt was simpel maar OK. het avondeten was ook in orde behalve de burger,(was rauw en koud)dus niet echt smakelijk...de bediening was OK. ook van de bar

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 26 augustus 2017

Aan de beoordelingen te zien trekt het Accor-management zich niet veel aan van de negatieve commentaren want er is nog werk aan deze winkel. Let's go:
De parking is slecht verlicht en de trappenhal schreeuwt om een laagje verf. Onze voucher voor een welkomstdrankje(silver card) werd ons niet spontaan aangeboden. Na vraag krijgen we er één die gold voor één persoon, wat de receptioniste zichtbaar grappig vond. In de kamer hing een chemische lucht en op het toilet een half rolletje wc-papier. De airco maakte veel lawaai. Toppunt van vermaak waren de twin-bedden. Deze waren zo geplaatst dat één ervan tegen de muur stond wat maakte dat mijn echtgenote het bed op- en af moest "kruipen" wat ongetwijfeld in dit hotel een toppunt van vermaak moet zijn. Aan de muurkant uiteraard geen nachtkastje en één van de vorige gasten had in vroegere tijden het knopje van de leeslamp gemolesteerd. Ooit zal dit samen met de verdwenen klinken van de deuren van de inkomhal wel eens gerepareerd worden al heb ik daar grote twijfels over. Waarom het management dit hotel zo stiefmoederlijk behandeld weet ik natuurlijk niet. Reclame voor de Accor groep is het in ieder geval niet of willen zij ook een Fawlty Towers in hun groep hebben? Het "a bienôt" bij het verlaten van het hotel hebben wij dan ook als ultieme grap ervaren.

Kamertip: Ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Sterk verouderd hotel/kamers.
Niet erg proper en vieze geur op de gangen.
Schimmel op de muren en haren in het bad.
Pluspunt, zalig bed en zeer sympathiek personeel.
Parking niet genomen omdat deze piepklein was.
.....................................

Datum van verblijf: mei 2017