Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Saskia W
Tielrode, België

Tussenstop

4,0 van 5 bollen20 jul 2016 beoordeeld
Na een paar dagen Disney hier een tussenstop gemaakt voor onze jongens.
Zeer leuk hotel enkel jammer dat we niet op voorhand wisten dat het restaurant gesloten was. 2 u moeten zoeken voor we iets vonden dat open was en dat met de jongens van 9 is niet zo evident .
Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
h7951, Directeur général van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 jul 2016
Dear guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Lille Roubaix Grand Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

Of course, our restaurant was closed on a Sunday evening because of a technical issue which could only be solved the next Monday and it was our job to inform you on that matter. And we do apologize on this.

We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind regards,

The hotel Manager

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 106
Volledig restitueerbaar
  • eDreams
    € 106
  • Agoda.com
    € 106
  • Vio.com
    € 106
1.1 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
Le lit
€ 92
  • Priceline
    € 92
  • Agoda.com
    € 92
  • eDreams
    € 92
1.1 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 81
  • ibis
  • Hotels.com
    € 78
  • Priceline
0.4 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 63
Volledig restitueerbaar
  • Agoda.com
    € 63
  • Vio.com
    € 63
  • StayForLong
2.1 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 116
Volledig restitueerbaar
Word beloond met One Key
  • Priceline
  • Hotels.com
    € 116
  • Vio.com
0.6 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 92
  • Agoda.com
    € 92
0.4 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
€ 123
Volledig restitueerbaar
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 123
0.1 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 55
  • Priceline
    € 55
  • Lol.travel
    € 52
  • B&B Hotels
    € 51
0.7 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
€ 92
Volledig restitueerbaar
  • Agoda.com
    € 92
0.6 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Poor state of repair
€ 61
  • Expedia.com
    € 52
  • Vio.com
    € 47
  • Hotels.com
    € 58
0.2 km van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel
Meer hotels in Roubaix bekijken
Beoordelingen (461)
Beoordelingen filteren
461 resultaten
Waardering van reizigers
103
210
104
23
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
103
210
104
23
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 461 beoordelingen
Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Geboekt met een 'Bongo-bon', om Lille te bezoeken. Ontvangst prima, trage bediening in de bar. Kamer op zich prima maar lag aan de achterkant van het hotel waar het erg lawaaiig was. Zelfs met de ramen gesloten was de disco goed te horen en vooral het uitgaanspubliek wat op straat liep hield ons uit de slaap. Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Gerke v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
h7951, Directeur général van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2016
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Lille Roubaix Grand Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
Kindly note that the issue regarding the noise at night because of the bar behind the hotel is now sorted out.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 april 2016

Kleinere kamer, maar ruim tweepersoonsbed. Alles kraaknet. Recent gerenoveerde badkamer met inloopdouche. Apart toilet op de kamer. Muren zijn niet geluiddicht. Plafond kraakt wanneer de bovenburen "thuis" zijn.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank FilipFromLeuven
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
h7951, Directeur général van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2016
Google-vertaling

Dear guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Lille Roubaix Grand Hotel.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Roubaix is full of activities: you have one of the most famous French Museums just a few steps from the hotel , La Piscine, a theater & a big Mall. And Lille town centre is just 10-15mns drive from the hotel (or 15mns by tube).

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Knd regards,
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 oktober 2015

De kamer was pico bello. Netjes en schoongemaakt. Het bed sliep heerlijk. De douche was prima. Helemaal niets op aan te merken. Het personeel is vriendelijk. Probeert engels te praten. Wij hebben niet in het hotel gegeten omdat wij elders afgesproken hadden. Maar het restaurant zag er net als de kamer er keurig, zeg maar chique uit,
Ik ga er zeker weer naar toe.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank mhmjpost
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 november 2014

Een prima hotel met een goed ontbijt. De kamers hebben geen airco maar dat was op 22 november geen probleem. Vriendelijk personeel die gelukkig Engels spraken. Het diner biedt een keuze uit een 5 tal voorgerechten 3 vis en 5 vleeshoofdgerechten en naast het kaasplankje nog enkele nagerechten. Een leuk zitje om na het diner nog iets te drinken.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Roger B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
h7951, Directeur général van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

We thank you for your kind comments.

We are delighted to note that you enjoyed your stay at the Mercure Lille Roubaix Grand Hôtel. Our guests' satisfaction is really our best reward. Be sure that the team will be informed of your remarks.

We remain at your disposal for any further information and are looking forward to welcoming you in the near future.

Yours sincerely,
The Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2014

Het Mercure Lille Roubaix hotel is een net hotel met ruime en verzorgde kamers. Personeel is vriendelijk. Ontbijt was matig met producten die niet recent waren gemaakt. In Roubaix valt niet veel te beleven.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Kenromp
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
h7951, Directeur général van Mercure Lille Roubaix Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

We thank you for your kind comments and are happy to read that you had a nice stay with us.

We duly noted your remarks regarding the breakfast products. Be assured that the necessary corrective measures have already been taken to ensure that the quality level meets your expectations and earns your trust when you next stay with us.

We remain at your disposal for any further information.

With kind regards,
The Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken