Beoordeeld op 30 december 2016

Gelegen aan het station, zonder geluidshinder, op 10 minuten wandelafstand van het centrum met 2 marktpleinen, reeds in de directe omgeving van het hotel een ruime keuze aan restaurants en cafes. Hotel met 2 ingangen, grote inkomhal met aansluitend een kleine bar, receptie met vriendelijk en behulpzaam personeel, middelgrote propere kamer met zitbank, comfortabele badkamer met degelijke douche en wc, badkamerdeur wordt eveneens gebruikt als wc-deur, haardroger in de kamer, naast een grote spiegel, geen kleerkast, enkel een open meubel met enkele kapstokken en legplanken, koffie-en theefaciliteiten, ontbijtbuffet met voldoende keuze maar enkel stokbrood en witbrood.
Parkeren kan in de publieke parking (Centre Européen), met een rechtstreekse lift naar de receptie van het hotel, dagprijs is 12,00€.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 15 november 2016

Vriendelijke (tweetalige) ontvangst. Kamer is niet groot, maar schoon en met redelijk goede matrassen. Ook is een koffievoorziening aanwezig.
Zéér redelijke prijzen, inclusief ontbijt.
De parkeergarage onder het hotel is ideaal!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 7 december 2015 via mobiele applicatie

It's okay. Goede nette kamers. Matras kan beter. Bar: graag iets gastvrijer. Muziekje kan geen kwaad, iets meer aandacht ook niet. Ontbijt is goed. Fijn dat we onze kamer - ivm omstandigheden - tot 15:00 konden aanhouden. Begripvol personeel.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Charles-Henry A, Directeur général van Holiday Inn Express Arras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2015

Dear Guest,

Many thanks for taking the time to write a review about our hotel.
We understand you would prefer a more welcoming atmosphere when you stayed.
We are working on that with the staff who welcomed you.

About the matress, all our double beds Epeda matresses are brand new.

Very best regards,

Charles Henry Ansart
Directeur

Beoordeeld op 13 september 2015

Het slaapcomfort mag wel beter . De hoofdkussens zijn klein.
Ook hier werkt de afvoer van de wastafel niet goed.
Het tapijt in de kamer mag wel beter gereinigd worden of vernieuwd worden.
Ik vind het niet redelijk om 10 euro extra te betalen voor de 2e persoon als je een 2 persoons kamer boekt en de prijs daarvoor al betaald hebt.
Ik heb ook geen foto's van dit hotel genomen omdat er niets interessants te melden is en te zien is

Kamertip: Geen bijzonderheden om mede te delen.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 7 juli 2015

Kwamen hier 's ochtends binnevallen tijdens het Main Square Festival en ze hadden warempel nog een kamer vrij, Kreeg meteen de sleutel mee om half negen, helemaal top. Parkeren onder het gebouw super. Kamers prima, schoon en netjes, badkamer prima. Geluisisolatie ook goed, dot ivm het nabijgelegen station. Ontbijt voldoende. Al met al een heel prettig verblijf.

Datum van verblijf: juli 2015