“Heerlijk eten op het gezellige terras.”
Beoordeling van Batavia 1894

Batavia 1894
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Restaurants in Wormer
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, dit keer had ik desembrood geitenkaas met gegrilde groenten. Heel erg lekker. Maar het zaans uurtje, of vega uurtje is ook heerlijk. En de salades ook. We gaan geregeld heen.

Datum van bezoek: mei 2021

11 september 2020 beoordeeld

Tijdens onze fietstocht hebben wij hier de lunch gebruikt. Het terras is gelegen aan het water in een oud industrieel pand tussen het andere industriële erfgoed. Het broodje kaas met stroop en de kroketten waren lekker. De bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2020
28 augustus 2020 beoordeeld

Gisteren heb ik daar geluncht met mijn kinderen. We kregen een tafel toegewezen waar je met je rug tegen de andere gast zat. Ik maakte de opmerking dat dit niet coronaproof was. In eerste instantie mocht onze tafel verschoven worden. Daar was ruimte genoeg voor, maar toen kwam iemand anders en werden we helemaal achter in de zaak neergezet. Dan hebben jullie ook geen last van de andere bezoekers werd er gezegd. Eigenlijk was ik er toen al klaar mee. Toen kregen we de lunchkaart. Ja, wel geteld 1 voor 3 personen. De medewerkers stonden ruim van ons af. Beetje jammer dat het broodje van de week om kw voor 1 al was uitverkocht...... De saté was lauw en de biefstuk stukjes op brood koud. Vond de bediening niet al te vriendelijk, maar dat zal wel te maken hebben gehad met mijn eerdere opmerking. Wij gaan daar iig niet meer naar toe.

12 augustus 2020 beoordeeld

11 aug 2020 ‘s avonds oa als diner maaltijdaalade met gamba’s besteld.
Wat geserveerd werd was een groot soepbord vol met sla met een smakeloze, summiere dressing en een bakje met 6 kleine garnaaltjes. Wel €16 aftikken.
Dit gemeld aan de overigens zeer vriendelijke bediening maar ik hoop dat mijn review de leiding bereikt. Zeker niet smaakvol en verfijnd en geen aanrader om te bestellen. Onaantrekkelijke maaltijd.
Wij komen zeker niet meer terug!

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hetgeen wat je van de kaart af bestelt is niet hetgeen wat je op je bord geserveerd krijgt. Ikzelf had een lekkerbekje met patat en ik wilde ipv gewone patat de loaded patat met kaantjes, ik moest deze patat extra bijbetalen omdat de vis al met normale patat was. De loaded patat was dus niet met kaantjes maar met stukjes ontbijtspek ongebakken op de patat. Salade erbij was 3 vorkjes. Mijn vriendin had de Bavette steak (keuze licht gebakken-rauw) van 200gr. gekozen met gepofte Roseval aardappel met pepersaus. Vlees was geen 200gr.en doorbakken, gepofte aardappel waren gebakken aardappelschijfjes en pepersaus was hele lichte doorzichtige jus met lente uitjes??? Die echt niet pittig was en naar pepersaus smaakte. Sterker nog deze leek en smaakte echt nergens naar. Klachten via de serveerster gemaakt die ons gelijk gaf dat het allemaal nergens op sloeg maar geen bedrijfsleider of manager gezien! We zeuren niet snel over het eten bij restaurants maar dit was wel een dieptepunt. Heel slecht en triest! Niet gaan eten in ieder geval. Aryan en Sandra uit Vlaardingen.

Reizigers die Batavia 1894 bekeken, bekeken ook

Wormer, Noord-Holland

In Batavia 1894 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.