Beoordeeld op 27 september 2019

Heel vriendelijk personeel van de balie tot de schoonmaak, allemaal even vriendelijk.
Heel lekker ontbijt met een heel uitgebreide keuze.
Diner tip top in orde, net dat tikkeltje meer met voldoende variatie.
Welness gedeelte heel proper en goed onderhouden, alleen jammer dat de jacuzzi dezelfde temperatuur heeft als het zwembad (klein minpuntje ;-) )

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Ontbijt: subliem.
Diner: zeer lekker
personeel in bar en restaurant: zeer vriendelijk en behulpzaam
zwembad binnen en buiten is zeker een pluspunt
Iedereen vindt hier wel z'n gading
tip: koffie-faciliteiten op de kamer zouden bijkomend pluspunt zijn

Kamertip: Koffie-faciliteiten op de kamer ontbreken. Zou zeker een bijkomend pluspunt zijn.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Les Collectionneurs
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Jaren geleden bezochten we al eens dit hotel en het is ons altijd bijgebleven. Zo boekten we weer eens 3 nachten in dit hotel. Ons verblijf was weer supergoed!! Het hotel beschikt over een binnen-en buitenzwembad. Dankzij het goede weer hebben we hiervan ook kunnen genieten. Zalig rustig vertoeven in de goede zetels aan het zwembad, vlak aan het restaurant coq à l’ane. Hier gingen we ook een keertje eten en namen de kaasfondue. Super lekker, zeker voldoende en goede prijs.
We aten ook in het hotel-restaurant le grand cerf. Deze serveren een 4gangen menu voor €30 . Dit was ook zeer lekker!
Het hotel beschikt over een gezellige bar waar vrijdagavond muziek wordt gespeeld. De prijs voor de drankjes is hier wel aan de hoge kant, maar bij een aperitief vanaf 18u? krijg je een heerlijk hapje.
Het hotel straalt heel wat rust uit, ook al is het gelegen vlak in het centrum van gerardmér en is het goed bevolkt.
Toch is het hier zalig vertoeven!! Zeker een aanrader als je van luxe en rust en gezelligheid houdt.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Over smaak valt niet te twisten. Sommige mensen zullen enorm gecharmeerd zijn van de antieke aankleding van het hotel. Sommigen noemen het de "bordeel look", waar ik erg om moest lachen.

Persoonlijk vind ik antiek best leuk, zeker in de juiste setting. Maar ik ben geen voorstander van tapijt, het is lastig schoon te houden en doet al snel smoezelig aan. Zeker in ruimtes waar gegeten wordt en hier hebben ze een overvloed aan tapijt.

Wat de kamer betreft, deze is gemiddeld te noemen. Geen airco, geen minibar, het bed is net te kort voor mensen boven de 1.75 (en de matrassen niet comfortabel), de WC staat in schril contrast met de nette badkamer, de tv heeft alleen maar Franse zenders en de WiFi heeft kuren.
Wij hebben helaas ook de pech aan de straatkant te zitten. Naast het geluid van het verkeer, kregen wij er meerdere keren (midden in de nacht) ook nog gekrijs bij van bijzonder ongelukkige mensen. Gedeelde smart is halve smart, maar ik zat niet zo op hun smart te wachten.

Nu begrijp ik dat het hotel daar niet direct invloed op heeft, ik adviseer oordopjes.

Waarom geef ik dan toch een goede waardering?

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook degenen die geen Engels spreken deden hun best om te helpen.
De tuin en de terrassen staan en hangen vol bloemen en zijn schoon, werkelijk een genot om in te zitten.
Er zijn twee zwembaden aanwezig. Het buitenbad is niet groot maar wel sfeervol. Het binnenbad is zeer fraai en van alle gemakken voorzien.
Er zijn drie restaurants en een bar aanwezig. Wij hebben in twee restaurants naar tevredenheid gegeten.

5 euro voor een cola vond ik wel wat overdreven. Maar al met al waardeer ik het hotel als goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima Hotel; schoon en vriendelijk personeel. Meerdere zwembaden. Voldoende parkeermogelijkheden. Wel jammer dat elektrisch opladen van de auto (door het type paal) alleen mogelijk is voor bepaalde Franse auto’s.

Datum van verblijf: juli 2018