Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijk onthaal. Je voelt je hier een nummer. Mini kamers. Vuile badkamer en zeer duur voor wat je hier krijgt. Bovendien is er veel lawaai in het hotel. De foto's op de website lijken wel een ander hotel dan de realiteit.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel en heerlijk ontbijtbuffet. Kamers zijn wat klein maar wel heerlijke jetdouche! Parking onder hotel maar wel betalend. Aanrader is om eens te eten bij Gino pizza op 5 minuten afstand. Vraag maar bij receptie!

Verbleef: mei 2017
Beoordeeld op 27 september 2016

Dit Mercure hotel ligt in de binnenstad. De kamer was klein maar het bed was prima voor m.n. mijn vrouw die een slechte rug heeft. De betaalde parkeergarage was een uitkomst. Alle bagage kon in de auto blijven. Het hotel heeft geen restaurant. Daarvoor moet je vijfhonderd meter lopen naar een plein. 's Avonds laat is de buurt niet erg aantrekkelijk. Het ontbijt en service waren prima.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 juni 2016

Leuk hotel in de binnenstad van Beziers. Auto veilig in parkeergarage (betalend). Kamers prima en schoon en heerlijk ontbijt. leuk om eens de stad te bezoeken met veel historische monumenten. Zeker de moeite waard!

Verbleef: juni 2016
Beoordeeld op 7 november 2014

De kamer was ontzettend klein en de vloerbedekking smerig. De badkamer was ook ontzettend klein
Het ontbijt was wel uitstekend met verse en regionale producten. De garage was wel heel erg praktisch onder het hotel met een rechtstreekse verbinding naar de receptie.de ontvangst bij de receptie was ook uitstekend en het advies voor een restaurant ook.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
beatrice c, Gérant van Mercure Beziers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2014

Thanks for given your advice. We are sorry that the room didn't appeal to you, it is true that they are a little small but for your next trip you have to know that we have bigger rooms a little more expensive but bigger.
We are happy to know that you found our team really helpfull, we try to do the maximum to satisfy our clients. We hope that we will see you again for a next stay.