Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (533)
Beoordelingen filteren
535 resultaten
Waardering van reizigers
100
225
126
58
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
100
225
126
58
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 535 beoordelingen
Beoordeeld op 4 september 2017

Te weinig personeel en ongeinteresseerd personeel, ontbijt niet aangevuld, lauw bier en veel dranken uitverkocht. Dinerarrangement was mager en niet smakelijk
Veel geld voor weinig service en kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank vdBeee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Clément M, Responsable réception van Novotel Saint Quentin Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017
Google-vertaling

Dear Hans,
We strongly apologize for the trouble you had during your stay with us on the first weekend of September.
Indeed this weekend has been really crowded and cause some difficulties at the restaurant.
We can assure you this quality of service wasn't our standard one and hope you will come to see us once again before the Ryder Cup, in order for us to regain your trust.
Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Rustig gelegen prima hotel. Schone kamers, prima bedden, kleine maar goed uitgeruste badkamer en een eenvoudig maar smaakvol ontbijt. Ik was hier voor zaken maar zou er privé ook voor kiezen. Novotel zoals je dat mag verwachten

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank pieterkolen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 september 2016

Alles verliep zeer vlot en correct zoals bij ons vorig verblijf. Een aanrader dit hotel, rustig verscholen in het groen. De online incheck is zeer gemakkelijk en het uitchecken werd ook zeer correct afgehandeld. Enkel in de bar heeft men na 23.30h niet veel goesting meer om nog te werken. De bar is open tot 00.00h, maar na 23.30h was de ober verdwenen.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank tomvb2990
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2016

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Beoordeeld op 16 augustus 2015

novotel heeft de kamers goed geupdated, goed bed, badkamer zeer netjes maar geen luxe. Alleen nog de buitenkant van het hotel. verder aan de voeten van de golf banen, het kan niet beter. de restaurant team is geweldig, niks is teveel, zeer helpfull. bijzonder in Frankrijk!

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Yves L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marie laure D, General Manager van Novotel Saint Quentin Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2015
Google-vertaling

Cher Monsieur, Chère Madame
Je vous remercie pour votre retour d’expérience après votre séjour dans notre établissement. Je suis navrée qu’il vous ait laissé un souvenir mitigé. Vos remarques ont été immédiatement transmises à notre responsable restauration pour correction immédiate.
Afin de faire le point plus en détail de vos experiences , je vous invite à prendre directement contact avec moi au h1139-gm@accor.com et me laisser vos coordonnées afin que nous échangions ensemble.
J'espère, malgré ces incidents, pouvoir continuer à vous compter parmi nos clients.
A trés bientôt chez Novotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken