“Echt lekker!”
Beoordeling van Au Comptoir des Halles

Au Comptoir des Halles
Geclassificeerd als nr. 21 van 170 Restaurants in Macon
29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant aan de Saône. We hadden gekozen voor de dagschotel (rollade van eendenborst) met bijpassende wijn. Leek op het bord wat weinig, maar bleek achteraf meer dan genoeg. De wijn was zo goed dat we hebben gekeken of deze ook in Nederland te verkrijgen was. Maar helaas...

Datum van bezoek: juli 2021

24 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte erg goed, veel keuze en verschillende soorten gerechten. De keuze met betrekking tot wijnen liegt er niet om, maar dat zal in de meeste Franse restaurants het geval zijn. De bediening is erg correct en vriendelijk. Kortom een goed restaurant, maar vergeleken met andere restaurants in de buurt aan de prijzige kant.

Datum van bezoek: juni 2021
28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een nachtje in Mâcon op doorreis naar het zuiden. Moe van de lange auto rit en reuzehonger kwamen we in dit resto terecht. Lekkere burger gegeten, vlotte bediening met aandacht voor timing (kinderen sneller of net niet). Lekker en correct, zou zeker terug gaan.

Datum van bezoek: juli 2020
28 oktober 2019 beoordeeld

Aangetrokken door de leuke gevel, modern interieur, vriendelijk ontvangst met de melding alles gaat maar open om 19 uur. Dus nog kleine wandeling en op openingsuur aan de deur. Onze hond was welkom en we werden op een rustige plaats gezet. Mooie kaart zowel wat betreft eten en drinken. Het was smakelijk en mooi geserveerd. Plaats om nog terug te gaan.

Datum van bezoek: oktober 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Tijdens ons 5daags verblijf hier drie keer gaan eten. Propere en smaakvolle zaak met attente bediening, startend met een verzorgd en lekkere aperitief en de 6 hoofdgerechten waren 1 voor 1 lekker! Tonijn, eend, tartaar van rund (de Italiaanse is smaakbom!), lamscarré,...
Onze dochter ook tevreden over haar kindermenu. Zeer redelijke prijzen voor een stadsresto aan het water.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Au Comptoir des Halles bekeken, bekeken ook

In Au Comptoir des Halles geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.